Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Mijn Tytn2 synchroniseer ik al maanden prima via USB kabel met mijn verschillende PC's. Van de een op de andere dag lukt het niet meer, er is ook geen bestandsoverdracht tot stand te brengen. Het enige waar ik aan kan zien dat er wel een fysieke verbinding is, is dat mijn pda wel begint op te laden als ik hem aan sluit. Ook hoor ik niet meer het standaard geluidje wat windows maakt als je een usb apparaat aansluit, waar ik uit opmaak dat hij gewoon niet meer als USB apparaat herkend wordt.

Ik heb zowel aan de PC's als de tytn helemaal niets veranderd qua instellingen o.i.d. Het ligt niet aan de USB kabel, want ik heb het met andere kabels ook. Het ligt ook niet aan de PC, want ook met een andere pc kan ik geen verbinding meer tot stand brengen. Het probleem zit dus echt "in" de tytn2. Het lukt nog wel om via bluetooth te synchroniseren, dus het gaat m.i. om het USB gedeelte van de tytn.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:12

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

dit betekent gewoon dat de connector gewoon los zit aan de telefoon. Werkt de headset die je erbij gekregen hebt nog wel volledig?

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
InjecTioN schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:36:
dit betekent gewoon dat de connector gewoon los zit aan de telefoon. Werkt de headset die je erbij gekregen hebt nog wel volledig?
Oh shit... had gehoopt dat het een softwarematig iets zou zijn (onverklaarbaar welliswaar). Ik moet die headset eens even gaan opzoeken en dan zal ik het testen. Dank voor de tip! Btw, als dat ook niet werkt, is het dan echt zeker dat het de connector is?

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"