Gisteren was ik met een vriend van me even bezig met het instellen van het delen van het scherm. We werken beide op een Mac met versie 10.5.7 van Mac OS erop.
We hadden de volgende situatie:
Vanaf mijn Mac zat ik met screen sharing op zijn scherm mee te kijken.
Op dat moment haalt hij mij op zijn Mac uit de groep met users die rechten hebben voor screen sharing.
Toch blijft mijn verbinding gewoon bestaan, zelfs nadat zijn Mac in de slaapstand is geweest. Er wordt dan keurig opnieuw verbinding gemaakt.
Blijkbaar wordt er dus niet gekeken of je uberhaupt nog wel rechten hebt.
Het zou toch zo moeten zijn dat op het moment je iemand uit deze groep haalt er even gekeken wordt of die op dat moment nog aan het meekijken is zodat die verbinding op dat moment direct verbroken wordt?
We hadden de volgende situatie:
Vanaf mijn Mac zat ik met screen sharing op zijn scherm mee te kijken.
Op dat moment haalt hij mij op zijn Mac uit de groep met users die rechten hebben voor screen sharing.
Toch blijft mijn verbinding gewoon bestaan, zelfs nadat zijn Mac in de slaapstand is geweest. Er wordt dan keurig opnieuw verbinding gemaakt.
Blijkbaar wordt er dus niet gekeken of je uberhaupt nog wel rechten hebt.
Het zou toch zo moeten zijn dat op het moment je iemand uit deze groep haalt er even gekeken wordt of die op dat moment nog aan het meekijken is zodat die verbinding op dat moment direct verbroken wordt?
[ Voor 3% gewijzigd door ViNyL op 17-06-2009 08:48 ]