Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers, ik heb sinds vanavond het volgende probleem:

Als ik bepaalde toetsen op mijn toetsenbord intik ziet Vista deze als een commando.
Als ik bijvoorbeeld "e" intik krijg ik Deze Computer in een venstertje, "d" stuurt me naar mijn desktop (normaal windows toets + D) etc etc.
Dit gebeurt dus als ik teks typ, bijvoorbeeld in de adresbalk van mijn webbrowser.

Het is ook nogal random, nu kan ik dit bericht gewoon typen maar het volgende moment kan hij weer terug gaan naar de commando's als ik toetsen intdruk en ik het niet mogenlijk om normaal te typen.

Ik weet niet wat 'keybindings' in het Nederlands is maar kom er niet echt uit in het configuratiescherm.
Heb al een Windows update gedaan maar dat hielp niet. Tweede admin account aangemaakt, toetsenbord er opnieuw in, schermtoetsenbord helpt ook niet.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Misschien een kei domme vraag, maar kan het niet zijn dat er gewoon wat vuil bij/achter je windows-toets op je toetsenbord zit? Of dat die toets-connector soms hapert door "ouderdom". Ik trek die conclusie met name doordat je zegt dat het op random momenten gebeurd. Ik denk dat je probleem namelijk niet softwarematig maar eerder "hardwarematig" ligt.

Wat voor merk toetsenbord heb je eigenlijk?
En een laatste gedachte van mij; Je kunt heel simpel uitsluiten of het niet aan je toetsenbord (hardware) ligt door het met een andere toetsenbord te proberen of toch Vista (software) het probleem is.
Hele simpele maar prima werkende nieuwe toetsenbordjes zijn echt niet duur. (Denk aan 5 tot 15 euro.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op een plek waar ik nooit kom zat de boosdoener, inderdaad rechter-windows toets ingedrukt.

Vreselijk simpele oplossing.
Thnx :-)