Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Survey Tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

voor een wetenschappelijk project ben ik op zoek naar een uitgebreide survey tool, welke aan een aantal eisen moet voldoen:

- Via email moet een uitnodiging verstuurd kunnen worden om de enquete in te vullen (online)
- Net als een expert systeem zijnde, moeten vervolgvragen afhangen van het antwoord op de vorige vraag
- Het moet gratis zijn
- Het moet er grafisch gelikt uit zien.

Nu kan ik me niet voorstellen dat er nergens een goede webbased enquete mogelijkheid is. Maar, tot op heden kan ik niets vinden wat aan deze 4 eisen voldoet. Heeft één van jullie misschien ervaring met iets dergelijks? Of, zijn mijn eisen te streng?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen/wat tips geven!

mvg,

Spattah

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je aangeven welke mogelijkheden/programma's je al bekeken hebt, en vertellen waarom ze niet voldoen? Dat voorkomt dat er allerlei voorstellen komen die al van te voren afvallen.

Echter, je "gratis" eis zal het snel onmogelijk maken. Onderzoek kost geld, zeker als je veel toeters en bellen wilt hebben, en het fijntjes wilt instellen. Je zult dan zelf moeten gaan programmeren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11 19:01
Ik ken wel een paar sites waar je een enquete neer kan zetten maar deze voldoen maar aan 3 van jouw 4 eisen. Ik ken namelijk geen site waar je kunt instellen dat de vervolg vragen afhankelijk zijn van de antwoorden. Bij de sites die ik ken (en jij waarschijnlijk ook) kun je alleen maar ''statische'' enquetes plaatsen.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

-> CSA

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Dutzh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik zou limesurvey eens bekijken. Ik weet niet wat je precies met vervolgvragen bedoeld maar komt dit in de buurt?

Daar staat wel tegenover dat je het zelf moet hosten wil je het gratis houden.

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 23:54
Gelikt en gratis, maar beperkt tot 10 vragen in de gratis versie:
http://www.surveymonkey.com/

Ziet er basic uit maar is ook gratis en heeft veel mogelijkheden:
http://www.thesistools.com/
Pagina: 1