Toon posts:

REL Quak 100 Neutrik aansluiting kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help wie kan mij helpen met de bedrading..

Het snoer is kapot getrokken en ik weet niet hoe het gemonteerd moet worden

Het gaat om een geel
zwart
rood bedrading

en deze moeten op 1- 1+ en 2- 2+ in de stekker aangesloten worden en ik weet niet wat waar hoort....

Help

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:19
Is het niet als volgt:

Rechterspeaker uitgang, de rode op de + van die uitgang en de gele op de - van de uitgang. De zwarte is de ground. Heb je een ground op je versterker dan die daarop aansluiten, anders vastmaken aan het chassis van de versterker.

Toevallig net een Stadium III aangesloten dus dit zal niet afwijken van de Q100 qua aansluiten.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Verwijderd

Wicked-Game schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:43:
Is het niet als volgt:

Rechterspeaker uitgang, de rode op de + van die uitgang en de gele op de - van de uitgang. De zwarte is de ground. Heb je een ground op je versterker dan die daarop aansluiten, anders vastmaken aan het chassis van de versterker.

Toevallig net een Stadium III aangesloten dus dit zal niet afwijken van de Q100 qua aansluiten.
Ik gok dat het niet om de versterker aansluiting gaat, maar dat de draad uit de neutrik stekker is getrokken ;)
Helaas kan ik de TS er niet bij helpen: ik heb geen zin om de mijne te slopen ;)

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Hier en hier toch?
plaatje op p13 van de/een manual: yellow/geel=Links (+), Red/rood=rechts (+) & Black/zwart=gnd/aarde

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:36:
[...]

Ik gok dat het niet om de versterker aansluiting gaat, maar dat de draad uit de neutrik stekker is getrokken ;)
Helaas kan ik de TS er niet bij helpen: ik heb geen zin om de mijne te slopen ;)
Het was nog vroeg :z

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Verwijderd

Topicstarter
kaajee schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:43:
Hier en hier toch?
plaatje op p13 van de/een manual: yellow/geel=Links (+), Red/rood=rechts (+) & Black/zwart=gnd/aarde
Toppie dit wat ik zocht...... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1