Toon posts:

toshiba laptop loopt vast (muis bevriest)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik ben nieuw en zit waarschijnlijk helemaal verkeerd in dit topic, maar heb geen tijd om het allemaal uit te zoeken - als ik ergens anders moet zijn hoor ik het graag!

Anyway, ik heb een probleem met een vrij nieuwe Toshiba-laptop. Ongeveer 1 minuut na aanzetten bevriest de muis en loopt alles vast; reageert nergens meer op.

Ik ben geen expert met pc's (zelf meer een apple-mens; dit is de laptop van mijn vader). Wel heb ik er vanmiddag google chrome op geïnstalleerd, toen deed ie het nog prima. Zou het daardoor kunnen komen? Help mij!!

Alvast bedankt!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:20
Probeer eens Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te lopen. Brand vooral eens een Linux Live CD zoals Ubuntu en boot die vanaf CD. Ook staat daar wel Memtest op, draai dat ook eens (duurt wel een paar uur) om te kijken of het geheugen goed is.

Verder is er een grote kans dat de harde schijf niet goed is. Maar de laptop loopt vast zo te lezen? Verder geen blauw scherm? Post verder eens het type Toshiba notebook met de specificaties, dat is wel zo makkelijk :).

Aangezien de notebook nog nieuw is zal er nog maar weinig op staan. Nu direct al een recovery uitvoeren is misschien wel het beste om dan mee te beginnen.