Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Counter-strike 1.6 FPS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al rond de 8 jaar counter-strike en ik heb altijd met fps 101 gespeeld en hij stond altijd heel normaal op 100-101 zonder FPS Drops. Maar sinds een korte tijd heb ik een lage FPS of heel erge FPS drops.

Mijn FPS is meestal laag als er wat mensen in de server zitten.
En als ik normaal speel heb ik vaak FPS Drops of FPS Lagg.

Specs:
Developer 0 of 1
fps_max 101
rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.1(gun) 0.01(knife)

vSync = Off

M'n video kaart weet ik zo niet uit mijn hoofd, ik kan het ook niet opzoeken, omdat mijn pc heletijd vast loopt.

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 18:46
"omdat mijn pc hele tijd vast loopt.", Dan lijkt mij dat het probleem hier zit en dat dit niets met Counterstrike heeft te maken.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zou als ik jou was deze even doornemen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
De kans is groot dat de oorzaak van je problemen met CS aan je hardware ligt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 11:32
En bovendien zijn dat niet echt nuttige specs :+ (Met Specs wordt bedoeld wat voor PC je hebt, jij hebt daar een aantal instellingen in CS 1.6 genoemd) Inderdaad wat Brian zegt, als je PC continu vastloopt is dat een aanwijzing dat er iets mis is BUITEN je CS

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals al vermeld is, hebben het continu vastlopen van je systeem icm andere vage hardware-problemen waarover ik je zie posten niet veel met een game te maken. Ga aan de hand van Hangen en Opstartproblemen troubleshooter nog eens goed na wat er mis is met je computer, en kom dan hier terug (met relevante informatie, zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen) wanneer het dan nog niet goed gaat :)

Verwijderd

Topicstarter
Nja, mijn pc loopt als het goed is nu niet meer vast. Ik zit nu op die pc die heletijd vast liep. Heb monitor verwisseld en hij deed het nu in één keer, misschien is het gewoon geluk, maar ik zie het wel als ik hem volgende keer weer opstart.

Maar FPS lagg begon al voordat me pc heletijd vast liep. Dus daar ligt het niet aan.
Pagina: 1