Ik heb daarnet mijn pc opnieuw opgebouwd in een nieuwe case (antec). Toen ik m'n voeding achteraan terug aanschakelde, leek de pc terug op te starten. Na een paar seconden schakeld hij echter gewoon terug uit. Als ik nadien de powerknop indruk geeft hij geen kik. Als ik echter achteraan op de voeding de stroom uit en aanschakel, probeert'm terug op te starten (zelfs de videokaart krijgt even een signaal) maar valt dan terug uit. Enige suggesties wat er mis zou kunnen zijn?
Maakt je mobo geen sluiting ofzo?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dat is een veelkomende fout, ff checken of je evenveel schroefjes als afstandbusjes ziet boven en onder je moederbord...Maakt je mobo geen sluiting ofzo?
Anders ff alles er weer uithalen en los op de grond testen met zo min mogelijk hardware. Doet 'ie het dan, dan moet je alles weer langzaam opbouwen in de kast en tussendoor steeds ff testen.
Verwijderd
Een andere mogelijkheid zit(ten) je geheugen module(s) wel goed erin. Soms lijkt het van wel.
Bedankt voor jullie hulp, ik had inderdaad teveel afstandsbusjes gebruikt. Merci in ieder geval
Pagina: 1