• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
Na naar de pricewatch, alternate (en soortgenoten)te hebben gekeken, hier de oude topics te hebben gelezen en heel Ebay en marktplaats(heel veel gevraagd naar de X700 vanwege de zelfde reden/laptop) heb afgezocht vraag ik het hier.
Waar o waar kan ik mobile videokaarten kopen.

Ik heb hier een 3 jaar oude Fujitsu Siemens Amilo M1437G laptop met een kapotte videokaart.

Specs:
Intel Pentium M740
1GB Ram
en een kapotte ATI Mobility Radeon X700. :(

De vraag is dus waar ik een mobile videokaart kan kopen. Hoeft niet persé een X700 te zijn (liefst niet!) graag iets beter (HD3650 of een leuke Nvidia (9400 GT mobile?))

oja, liefst niet meer dan zo'n 80 euro...

Bij voorbaat dank _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door .Sjoerd op 16-06-2009 21:16 ]

specs

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:20
Plaats een advertentie in V&A zou ik zeggen, het forum is niet de juiste plek voor een vraag als deze.

[ Voor 3% gewijzigd door AlexV op 16-06-2009 21:19 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 15:36

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

mxm-upgrade.com is een mogelijkheid en ook via eBay zou dit moeten lukken als je zoekt op de term 'MXM GPU'. Via eBay zal het goedkoper zijn, maar van mxm-upgrade.com kan je een betere support verwachten.

Heb vroegâh wel eens contact gehad met de persoon achter mxm-upgrade.com, dat was een prima persoon met verstand van zaken :)

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-05 07:45
ik heb gelijk een hit als ik zoek op x700

zie deze mooie ebay pagina

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
Dank, ik had die x700 niet gezien. $20, meteen besteld.

Staat erbij gratis verzenden, koop je 'm, komen er alsnog $35 verzendkosten bij. lekker....

specs

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Zelf heb ik ook een keer dat type laptop met een defecte videokaart in huis gehad. Na wat zoekwerk bleek dat het een bekend probleem is: door de hitte die de videokaart produceert smelten de soldeerverbindingen bij het geheugen en is er geen goed contact meer. Probeer dus als je een andere MXM-kaart aanschaft de X700 te vermijden.

Dezelfde laptop is ook ooit geleverd geweest met een Geforce 6600Go. Deze is vergelijkbaar qua prestaties, maar biedt ondersteuning voor 3.0 shaders en heeft geen last van dit probleem, maar er zijn zeker meer opties! Met eBay en mxm-upgrade.com moet je een heel eind kunnen komen. Succes!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

nFo

.Sjoerd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:52:
Dank, ik had die x700 niet gezien. $20, meteen besteld.

Staat erbij gratis verzenden, koop je 'm, komen er alsnog $35 verzendkosten bij. lekker....
Staat duidelijk: Free Shipping for US.
Nerderland is geen US.

Links onder Netherlands uit kiezen en krijgt idd 34,95.
Pagina: 1