Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Ik denk niet dat het zoveel kwaad kan hoor. heb het ook al een paar maal gedaan gewoon ter controle en daarom koelt hij niet slechter hoor.
1 rijstkorrel is al meer dan genoeg. Het kan 2 oorzaken hebben dat de prut niet voldoende was verspreid. 1. je heatspreader is zo krom, dat alles in het midden blijft zitten. Lappen is dan de enige optie. 2. de koeler zat niet strak genoeg, deze mag je flink strak aandraaien! ( daarom zijn die pushpennen van intel k*t ).deblaauwn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:13:
en na het verwijderen van mijn standaard koeler valt op dat deze lang niet genoeg had aan de twee rijstkorrels pasta, m.a.w. de heatspreader was lang niet bedekt.
Dankjewel, maar ik heb er bij nader inzien niet veel aan... Ik heb namelijk het moederbord op de koeler gemonteerd (op de kop). Met een klein beetje druk is er nog maar een klein beetje spreiding, en heb geen zin om hem na het vastdraaien weer los te maken 
Als hij slecht koelt zie ik dat nog wel.
Als hij slecht koelt zie ik dat nog wel.
[ Voor 13% gewijzigd door mvh op 16-06-2009 21:37 ]
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together