Ik heb 2 atx behuizingen van compaq. Deze wil ik gaan uitbreiden met een dvd speler. Compaq gebruikt wel een handige klick systeem voor in- en uitbouw van 5 1/4 en 3 1/2 apparatuur. Alleen moet je wel gebruik maken van speciale schroefjes, waarmee je bijvoorbeeld een cdrom speler zo in jouw kast kan schuiven. Ik ben op zoek naar deze schroeven, een stuk of 40, weet iemand waar ik het kan bestellen (geen informatie gevonden bij [url="http://www.compaq.nl)?"]www.compaq.nl)?[/url]
Electronica zaak. Vragen naar Torx-15 en Torx-8 schroeven.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Trouwens bij heel veel kasten van Compaq zitten reserve torx-schroeven vooraan in de kast geschroefd.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dat klopt, maar deze zijn al gebruikt. Ik zal vanavond deze schroefjes inscannen, kan je zien hoe ze er uitzien.Op donderdag 01 maart 2001 09:24 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Trouwens bij heel veel kasten van Compaq zitten reserve torx-schroeven vooraan in de kast geschroefd.
Compaq gebruikt voor hun huidige lijn alleen maar torx.
Oudere PC's hadden nog wel eens kruiskop.
Oudere PC's hadden nog wel eens kruiskop.
Doe geen moeite, ik zie die dingen elke dagOp donderdag 01 maart 2001 10:56 schreef Kit het volgende:
Dat klopt, maar deze zijn al gebruikt. Ik zal vanavond deze schroefjes inscannen, kan je zien hoe ze er uitzien.
En volgens mij maakt het geen zak uit wat voor schroeven je gebruikt (plat, kruis of torx), het gaat alleen om het schroefdraad.
En de kop moet wat dikker zijn dan normaal, anders blijft je drive niet hangen achter het magnifieke Compaq-systeem
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Kan jij niet wat regelen voor mijOp donderdag 01 maart 2001 11:43 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik zie die dingen elke dag
En volgens mij maakt het geen zak uit wat voor schroeven je gebruikt (plat, kruis of torx), het gaat alleen om het schroefdraad.
En de kop moet wat dikker zijn dan normaal, anders blijft je drive niet hangen achter het magnifieke Compaq-systeem
Kun je trouwens die geleiders ook ergens krijgen; ik wil een CD-Rom speler inbouwen maar ik heb alleen een geleider voor 3 1/2" schijven; niet voor 5 1/4" apparaten.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik heb het ingescaned. Kan iemand mij daarbij helpen om eraan te komen, THANKS!
gewoon naar de plaatselijke ijzerboer gaan en vragen om m3 x 10 ( mm ) met vlakke kop
cilinderkop met binnenzeskant mag ook ( maar dan moet je er even een imbussleutel bij kopen a 1 piek ) doosje met 100 stuks zal ongeveer 2 tientjes kosten ( ik ken alleen de rvs prijzen ongeveer uit mn hoofd )
greetz
cilinderkop met binnenzeskant mag ook ( maar dan moet je er even een imbussleutel bij kopen a 1 piek ) doosje met 100 stuks zal ongeveer 2 tientjes kosten ( ik ken alleen de rvs prijzen ongeveer uit mn hoofd )
greetz
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ziet er toch echt uit als torx.
Verwijderd
Bolkopjes zouden ook moeten werken.
[hint]
Gebruik een schuifmaat, en meet de grootte
[/hint]
[hint]
Gebruik een schuifmaat, en meet de grootte
[/hint]
Die spare parts kun je wel gewoon bij Compaq bestellen hoor, maar reken wel op een gepeperde rekening! Trouwens, die schroefjes ook hoor, gewoon compaq bellen.Op donderdag 01 maart 2001 14:24 schreef Chemist het volgende:
Kun je trouwens die geleiders ook ergens krijgen; ik wil een CD-Rom speler inbouwen maar ik heb alleen een geleider voor 3 1/2" schijven; niet voor 5 1/4" apparaten.
aAarGhh
Pagina: 1