Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RoyAmsterdam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 13:26
Hoi iedereen,
Ik vroeg of wat nou een ingebouwde A-GPS module is in mijn telefoon. Is het zo dat ik kostenloos overal in europa mijn navigatie kan gebruiken of kost het geld door data verbruik. ( maar ik heb de kaarten al gekocht dus die hoeven dan niet te laden zoals op de Iphone met Google Maps) Kan iemand mij alsjeblieft hier een duidelijk antwoord op geven.

Mvg,

Roy Amsterdam

Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition

• Rednasius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 10:20
Kaarten komen op intern geheugen of geheugenkaart. Bij a-gps wordt er data uitgewisseld om sneller je positie te bepalen (coordinaten gsm mast) en zullen er datakosten worden berekend. De gps werkt ook zonder a-gps. Als je de a-gps dus uitschakeld heb je geen extra kosten, duurt alleen je fix wat langer.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hey Roy Amsterdam, welkom op GoT :)

Dit soort dingen zijn heel gemakkelijk zelf te vinden. Kijk bijvoorbeeld maar eens op Wikipedia. Daar wordt precies uitgelegd wat het is. Het is handig om dat voortaan zelf eerst even proberen op te zoeken alvorens je hier een vraag stelt :)