Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wijgmanr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-11 17:32
hallo mede tweakers
ik heb een asus stricker met een e8300 core duo met geforce 8600gt
met een iiyama 2607ws 1900*1200.
wanneer ik fallout 3 speel heb ik een knippert scherm nu begrijp ik dat de refrech rate 60 hertz is en das niet genoeg ondanks dat dit sherm word aanbevolen als gamers sherm .
heb ik dan toch het verkeerde sherm gekocht wie o wie heeft het zelfde probleem of herkend dit probleem dan wel weet een oplossing er voor .

dank jullie alvast mede tweakers
.
remko

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
  • Wat heb je zelf al geprobeerd?
  • Heb je het probleem alleen in Fallout 3? Of ook in andere games?
  • Welke drivers gebruik je momenteel (videokaart), en heb je al geprobeerd om een nieuwere versie te installeren?
  • Heb je het spel al voorzien van de nieuwste patches en bugfixes?
Verder doen Tweakers elkaar niet de groeten op deze fora (dan blijven we bezig). En je mag ook gerust je zinnen eens met een hoofdletter beginnen. Ook nemen we dan de overige spelfouten nog voor lief, want ik tel er zo een stuk of dertig in die tien regels tekst.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Het scherm knipperen heeft niets met 60hz te maken. Dat is bij CRT's zo, TFT schermen knipperen niet, die stralen continue.

• QuanTaXz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09-2020
trekt je grafische kaart het wel? bij een vriend van mij niet die heeft nu een 250GTS gekocht

• wijgmanr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-11 17:32
Hallo

Ik heb heb even voor de spelfouten dyslectie dus vandaar mijn spel fouten dus pardon voor mijn handycap,
en heb nvidia gforce drivers185 voor de rest heb ik het niet bij alle spelletjes.
zie jullie reacktie
tegemoed.
remko

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dyslexie is een probleem waar veel Tweakers mee te maken hebben, maar *juist* als je daar last van hebt is het onbegrijpelijk dat je geen gebruik maakt van hulpmiddelen zoals de spellingscontrole die in nagenoeg alle fatsoenlijke webbrowsers ingebakken zit. Dat zal je Nederlands niet perfect maken, maar ronduit fout gespelde woorden wel voorkomen. Doe daar eens wat mee :o

Los daavan, als je slechts een probleem met één spel, dan ligt het niet aan je videokaart of monitor, maar aan dat spel. Je vraag hoort dan niet in Videoplanken & Beeldkanonnen, maar ik Spielerij - Problemen & Vragen. Ik verplaats even :)

Move VB -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1