2de monitor links ipv rechts?

Pagina: 1
Acties:

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:57
Hoi luitjes!

Ik ben van plan op korte termijn een nieuwe monitor aan te schaffen en wil m'n 2de monitor als extended desktop gebruiken (met een extra videokaart). Nu heb ik er al veel over gelezen en gehoord, maar bij praktisch alle situaties zie ik de 2de monitor rechts staan.
Is het mogelijk om de extended desktop links te krijgen ipv rechts? Ik heb namelijk alleen links plek voor een extra monitor en wil mijn hoofdmonitor recht voor me houden.

Edit: ik gebruik Windows 2000, mijn (primaire) videokaart is een Radeon 32MB DDR. Als secundaire kaart moet ik nog een kaartje regelen.

• pioneer5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07-2021
Je kunt zelf instellen waar je je monitor wilt hebben. Dit kan zelfs traploos, de vreemdste combinaties zijn mogelijk. Iemand die ik ken heeft zijn 15" en zijn 19" zo neergezet dat hij net niet het probleem heeft dat een ruk aan zijn muis naar de startbalk op zijn 2e scherm eindigt :)
Dus gewoon zijn 2e scherm zo ingesteld dat deze 2 cm hoger begint.

Succes ermee

• Entity
  • Laatst online: 08:57
Oh, cool!

Bedankt voor de snelle reply :)

• a3konijn
  • Laatst online: 19-12 09:49
Ja, dit gaat echt wreed makkelijk. Je krijgt gewoon een schermpje binnen je grafischekaart configvenster waarin je je ene monitor rond de andere kan plaatsen. Wat je visueel ziet wordt ook zo ingesteld.

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

heel gemakkelijk:

-met de muis op een lege plaats op de desktop gaanstaan
-rechtermuisknop indrukken en dan kiezen voor eigenschappen (nl versie)
-kies het tabblad instellingen
-sleep de 2e monitor naar de linker kant

klaar :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Ik wil ook weer mijn tweede monitor, het is zoooooo fijn!
Pagina: 1