Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

me abonnement loopt binnenkort af ik zit nu hier en daar mobieltjes te kijken, ik weet niet welke mobiel ik moet nemen. ik zat te kijken naar de nieuwe iphone sg3 maar ik vondt echt dure abonnement alleen voor 150min moest je al 43 euro pm opzij leggen, en de blackberry, htc, google.
ik zoek een smartphone/telefoon. waar msn/ebuddy op kan. en waar een hyves ondersteunt word. En met met Wifi erin. hoeft ook niet als het niet kan.
ik weet niet zeker of abonnement wil halen of gewone telefoon kopen met een sim only abo.
dus ik wil niet meer dan max 35 euro per mnd met internet betalen. of gewoon kopen max 360 euro. of moet nog wachten?

kan iemand me helpen?

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Zucht. Research!

Ik zeg alleen:

REVIEWS

dankjewel.

of ben ik nu niet lief genoeg? >:)

[ Voor 26% gewijzigd door DM.Aram op 16-06-2009 18:52 ]

See you in another life, brother.

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
HTC Magic, maar weet niet of je er msn mee kan draaien. En anders komt er binnenkort wel een app op de market. Nadeel is dat ie vodafone only is.
Als je dus nu bij een ander zit wacht dan met aanschaffen tot 1 juli, dan is de opzegtermijn namelijk door een wetswijziging aangepast van 3 naar 1 maand en kan je dus vanaf 1 augustus je magic gebruiken. (ga ik zelf ook doen)

Verwijderd

Nokia 5800 xpressmusic heeft wel goede prijs/features vind ik, (en is ook nog wel aardig 'hip')
Maar het hangt er helemaal van af wat je allemaal er op wil. Wil je veel msn'en, dan is een hardware keyboard wel handig denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 18:54 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier kun je alle abonnementen met mogelijk telefoons vinden. Een model uitzoeken is een persoonlijke keuze, dus dat moet je zelf bepalen. Wij gaan niet voor jou beslissen wat je moet kopen. Ervaringen met specifieke telefoons kun je in TCM vinden, dus dan moet je er zelf uit kunnen komen.

Dit topic is gesloten.