Toon posts:

laptop beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi!
Ik heb de klep van mijn laptop iets te hard dichtgeslagen en sindsdien is het beeld op het beeldscherm een beetje uitgerekt. Het klokje is dus niet meer rond maar een beetje ovaal... Iemand een idee hoe dit op te lossen of zal ik moeten boeten voor mijn hardhandigheid...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien is de flatcable iets losgeraakt. dat is op zich makkelijk te verhelpen door de casing even open te maken en de kabels weer vast te zetten.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je moet die klep wel _heel_ erg hard hebben dichtgeslagen, wil je hem op zo'n manier fysiek beschadigd hebben dat het is uitgerekt :?

Wellicht een stomme suggestie, maar gezien je maar 1 post hebt, heb ik geen flauw idee wat voor niveau van computerkennis ik kan verwachten...

Dus misschien is bij toeval je resolutie gewoon veranderd toen je laptop in slaapstand ging o.i.d.,
heb ik ook wel eens gehad; probeer daar eens naar te kijken bij je beeldscherminstellingen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reactie. Mijn computerkennis is erg basis maar ik kan me idd zelf ook nauwelijks voorstellen dat het zo hard was dat er iets beschadigd kan zijn. Maar goed, het probleem is er wel!
De laptop is nu even niet bij mij, vrijdag is hij weer terug en dan ga ik jullie suggesties even na.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

al eens gespeeld met je resolutie ? mss dat er een instelling niet goed werd opgeslagen waardoor je resolutie niet meer juist staat, kan wel eens gebeuren ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost! 'T was idd een resolutie dingetje... Dank voor het meedenken!
Pagina: 1