Hallo,
Ik draai nu de 32-bits versie van Windows 7(de eerste beta), en heb nu build 7100 64-bits versie van de microsoft site, dowloaden en uitpakken van de iso op mijn usb stick is goed gelukt. Nu wil ik alleen windows 7 instralleren via een usb stick. Helaas wil dit niet werken, omdat ik het volgende berciht krijg:
Tom
Ik draai nu de 32-bits versie van Windows 7(de eerste beta), en heb nu build 7100 64-bits versie van de microsoft site, dowloaden en uitpakken van de iso op mijn usb stick is goed gelukt. Nu wil ik alleen windows 7 instralleren via een usb stick. Helaas wil dit niet werken, omdat ik het volgende berciht krijg:
Ik kan dus blijkbaar niet gebruiken van de 64-bits bootsect op een 32-bits besturingssysteem. Weet iemand toevallig een andere manier waarmee ik het wel kan instralleren op een USB-stick??quote: Administrator: C:\Windows\system32\cmd.exeC:\Windows\system32>I:\boot\bootsect /nt60 I
Deze versie van I:\boot\bootsect.exe is niet compatibel met de Windows-versie di
e wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86
- (32 bits) of x64- (64 bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolge
ns contact op met de uitgever van de software.
Tom