Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media Center hd films.

Pagina: 1
Acties:

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11 23:47
ik sinds kort een htpc met een 47' ambilight, nou staat de digitale tv kaart en alles goed geinstalleerd, echter kom ik zelfs na lang zoeken op google er niet helemal uit hoe de volgende dingen in zijn werk gaan.

-kanalen opnieuw indelen (nederland 1 staat nu op 146 b.v.).
-Een library aanmaken waar ik dvdrips in kan doen waar ook de film info en cover bijstaan.
-hd films in mkv formaat afspelen (dit moet nu in vlc terwijl ik het liefst in media center blijf).

zijn er nog andere leuke dingen die ik kan doen met media center?

ik hoor het graag.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat je het over Windows Vista hebt, maar dat is natuurlijk maar een gok (er zijn meer media-dingessen).

Waar heb je op gezocht (welke websites, welke zoektermen) en welke handleidingen heb je gelezen? (Zeggen lang te hebben gezocht is nogal zinloos, zeg dan even welke zoektermen je hebt gebruikt en welke sites je hebt doorgenomen. Dan kunnen we je tenminste wat zoektips geven voor de volgende keren). Misschien wil je nog eens wat meer zoekopdrachten uitproberen, ik kan namelijk eerlijk gezegd geen zoektocht bedenken die niet op de eerste paar bladzijden al een hit geeft dat tot een antwoord lijkt te komen (zonder nog de zoekfunctie van GoT te gebruiken). En resp. [google=rearrange channels mediacenter], [google=dvdrip mediacenter], [google=mkv mediacenter] lijken steeds met de eerste hit al raak te zijn. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker :+

Natuurlijk is er nog een hoop leuks te doen met een (Windows?) Media center, zie ook de vele topics en sites daarover. En natuurlijk moet je gewoon ook zelf overal even doorheen klikken, daar ben je een tweaker voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 16-06-2009 16:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11 23:47
F_J_K schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:20:
Ik gok dat je het over Windows Vista hebt, maar dat is natuurlijk maar een gok (er zijn meer media-dingessen).

Waar heb je op gezocht (welke websites, welke zoektermen) en welke handleidingen heb je gelezen? (Zeggen lang te hebben gezocht is nogal zinloos, zeg dan even welke zoektermen je hebt gebruikt en welke sites je hebt doorgenomen. Dan kunnen we je tenminste wat zoektips geven voor de volgende keren). Misschien wil je nog eens wat meer zoekopdrachten uitproberen, ik kan namelijk eerlijk gezegd geen zoektocht bedenken die niet op de eerste paar bladzijden al een hit geeft dat tot een antwoord lijkt te komen (zonder nog de zoekfunctie van GoT te gebruiken). En resp. [google=rearrange channels mediacenter], [google=dvdrip mediacenter], [google=mkv mediacenter] lijken steeds met de eerste hit al raak te zijn. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker :+

Natuurlijk is er nog een hoop leuks te doen met een (Windows?) Media center, zie ook de vele topics en sites daarover. En natuurlijk moet je gewoon ook zelf overal even doorheen klikken, daar ben je een tweaker voor :)
bedankt voor het antwoord, ik heb met die zoektermen wel de juiste instellingen weten te berijken!