Computerwinkel.com geheugen

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Het gaat om de 256 MB (133 MHz) module.

Heeft iemand deze de afgelopen week ook gekocht? Zo ja, wat zijn jouw ervaringen hier dan mee? Ik heb er eergisteren vijf binnengekregen en heb er nu 1tje inzitten en deze loopt nog niet eens op 120 MHZ !! Lijkt me niet echt redelijk he? :( Maarre ik verwacht van die andere 4 (zijn niet voor mij) ook niet veel goeds.

Nou ben ik van plan ze terug te sturen (in ieder geval die ene dan) en heb eigenlijk geen zin om de verzendkosten te betalen....... iemand enig idee hoe dat werkt?

Blijkt nu net zelfs dat ie op 110 MHz niet eens 'koud' wil opstarten.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Nutcaze
Gaat er nog iemand antwoorden of hoe zit dat?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

is het cas2 of cas3 geheugen

als je ze op 133mhz cas 2 probeert willen ze waarschijnlijk niet..
dus zet cas ff op 3 :)

• Nutcaze
Ik heb geen idee maar ik heb 't in ieder geval op CAS 3 staan. Alle andere instellingen staan ook zo minimaal als mogelijk.