Goedemiddag,
Zoals zo veel heb ik een vraag over een systeem dat ik wil upgraden.
Het gaat om een de combinatie van deze componenten:
Asus P5B, Nvidia 7950GT 512, Intel Core 2 Duo (6600)
Pc wordt gebruikt voor gaming, voornamelijk COD4 zal later ook COD6 worden.
Momenteel haal ik te weinig FPS voor mijn gevoel tussen de 10! en 80 met uitschieters naar 200 tijdens loadscreens. Alle instelilngen staan op LOW notabene
geen AA AF etc. Nforce ingesteld om vanuit de kaart zelf ook geen AA AF te forcen.
Nu wil ik upgraden, zodat ik net iets meer FPS haal, zonder er te veel geld aan te besteden. (- €250.-)
Ik heb zelf onderzoek gedaan naar mogelijkheden en ben op de volgende conclusies gekomen:
Scenario1
Ga er vanuit dat de kaart sterk genoeg is en vervang de proc. voor een E8600 3.16
Scenario2
Ga er vanuit dat de proc goed is en vervang de kaart voor een 8800GTX
Wat is jullie mening hierover?
Wellicht heb je een beter voorstel.
Alvast bedankt,
Patrick.
Zoals zo veel heb ik een vraag over een systeem dat ik wil upgraden.
Het gaat om een de combinatie van deze componenten:
Asus P5B, Nvidia 7950GT 512, Intel Core 2 Duo (6600)
Pc wordt gebruikt voor gaming, voornamelijk COD4 zal later ook COD6 worden.
Momenteel haal ik te weinig FPS voor mijn gevoel tussen de 10! en 80 met uitschieters naar 200 tijdens loadscreens. Alle instelilngen staan op LOW notabene
geen AA AF etc. Nforce ingesteld om vanuit de kaart zelf ook geen AA AF te forcen.
Nu wil ik upgraden, zodat ik net iets meer FPS haal, zonder er te veel geld aan te besteden. (- €250.-)
Ik heb zelf onderzoek gedaan naar mogelijkheden en ben op de volgende conclusies gekomen:
Scenario1
Ga er vanuit dat de kaart sterk genoeg is en vervang de proc. voor een E8600 3.16
Scenario2
Ga er vanuit dat de proc goed is en vervang de kaart voor een 8800GTX
Wat is jullie mening hierover?
Wellicht heb je een beter voorstel.
Alvast bedankt,
Patrick.