Wie weet wat het max geheugen bij een Canon EOS 40d is? Ik kan het niet uit de productspecificaties halen.
Alvast dank,
Akan
Alvast dank,
Akan
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 22% gewijzigd door asfaloth_arwen op 16-06-2009 14:19 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Quod licet lovi, non licet bovi
En met 8GB heb je een duallayer dvd vol...MrDry schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:54:
Misschien beetje offtopic...
4 GB is een mooi maatje. Heb je elke keer als je CF vol is ook één DVD vol....
The devil is in the details.
Verwijderd
Heb je zin om daarvoor je redenen te geven?asfaloth_arwen schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:17:
Ik kan het zo snel ook niet vinden, maar 8GB kaartjes moeten sowieso geen probleem zijn. Het is ook aan te raden meerdere kleinere kaarten te gebruiken i.p.v. een enkele grote kaart.
Stel je bent op vakantie, je hebt 500 foto's vol gemaakt en je geheugenkaartje crasht, raakt corrupt of raakt kwijt. BAM alle foto's weg. Bij een 2 GIG of 4 gig ben je gedwongen om te wisselen. ALS je dan wat kwijt raakt, heb je tenminste je foto's verdeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:22:
[...]
Heb je zin om daarvoor je redenen te geven?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
{signature}
Ja hoorVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:22:
[...]
Heb je zin om daarvoor je redenen te geven?
Zolang de camera in jouw bezit blijft wel ja.aap schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:45:
dat lost het probleem met storingen natuurlijk niet op, maar voor mijn gevoel kan er niet zoveel misgaan met een geheugenkaartje zolang als hij in de camera zit.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Dat is niet waar he... Het is te zien wat voor fout het kaartje heeft. In de meeste gevallen zijn de fotos nog recupereerbaar. Flash geheugenblokken gaan niet zomaar kapot. Als bijv. de inhoudstafel kapoet is, zijn de fotos nog steeds recupereerbaar.Voutloos schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:29:
"don't put your eggs in single basket"
Geheugenkaartjes kunnen falen. Als midden in de rimboe je enige kaartje faalt ben je 1) 100% van je foto's kwijt
{signature}
Verwijderd
Doe het lekker zelf, luie donder! Hier een tip om eens te zoeken: asfaloth_arwen in "max geheugen Canon EOS 40d"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq