Mijns inziens zou het netjes zijn als er wat meer linkjes in staan, zoals naar http://unite.opera.com, of de blogpost van het desktopteam met de aankondiging van deze versie, en de download linkjes erbij (of er moet nog een meuktracker item komen naar de aankondiging van deze versie op het desktopteam blog (zit in quee), maar dan vind ik nog steeds een link naar unite.opera.com ontbreken)
Ook lijkt er gesuggereerd te worden dat je per se Opera nodig zou hebben voor deze diensten:
Zelf getest met IE8 en FF, werkt prima.
Dit is niet geheel juist. Je krijgt een linkje als je een dienst opstart, die kan je naar vrienden sturen die deze met een andere browser kunnen openen.en kunnen dan via de Opera-browser toegang krijgen tot de Unite-diensten.
Zelf getest met IE8 en FF, werkt prima.
In het persbericht waar naar gelinkt wordt staan alle stappen beschreven om Opera Unite te installeren en er is inderdaad nog een meukje onderweg.
Met 'via de Opera-browser toegang krijgen tot de Unite-diensten' doel ik uiteraard op de gebruiker die een webdienst wil opstarten, dat anderen die webdiensten met hun eigen browser kunnen benaderen lijkt me logisch.
Met 'via de Opera-browser toegang krijgen tot de Unite-diensten' doel ik uiteraard op de gebruiker die een webdienst wil opstarten, dat anderen die webdiensten met hun eigen browser kunnen benaderen lijkt me logisch.
Ah ok, dan heb ik dat verkeerd gelezen (en te zien aan de reacties ook anderen).
Nu je het zegt lijkt het inderdaad logisch zoals het er staat.
Nu je het zegt lijkt het inderdaad logisch zoals het er staat.
Hoe het linkje naar het persbericht nu staat zou ik eerder denken dat het een interview was. Niet dat het het persbericht is. En IMHO zou de eerste keer dat Opera Unite word genoemd, ook een linkje moeten zijn naar de homepage ervan (zoals het bij elk product gebeurd).
De zin die EDIT aankaart kun je inderdaad ook op beide manieren opvatten. En uit de reacties blijkt dat iedereen (inclusief mijzelf) het deed lezen dat Opera altijd verplicht was, en niet alleen als server.
De zin die EDIT aankaart kun je inderdaad ook op beide manieren opvatten. En uit de reacties blijkt dat iedereen (inclusief mijzelf) het deed lezen dat Opera altijd verplicht was, en niet alleen als server.