Goeiemiddag,
Ik wou net de Scythe Shuriken uit mijn oude pc op mijn nieuwe pc zetten.
Heb hem voorzichtig zoals het hoort uit mijn oude pc geklikt.
Ben hem nu aan het installeren op mijn p5q se/r + e8400.
Maar dit gaat niet, zoals altijd, zonder problemen.. heerlijk dat kliksysteem.
Volgens mij is 1 van de pootjes van de koeler brak.. want die krijg ik, hoe ik de koeler ook monteer(0graden,180gr etc.), niet vast. Hij kan hem er gewoon niet verder dan 2mm doordrukken.
Het zwarte middelste pinnetje komt er niet doorheen. Heb al echt heel veel kracht gezet.. en de andere 3 gingen stukken makkelijker.
Ik heb hem wel goed gechecked en kan geen verschillen zien met de andere 3 pootjes.
Vraag 1 : Is het mogelijk de koeler vast te zetten met 3 pinnetjes? Doet hij dan nog redelijk zijn werk?
Vraag 2 : Is het te repareren ofzo?
Ik wou net de Scythe Shuriken uit mijn oude pc op mijn nieuwe pc zetten.
Heb hem voorzichtig zoals het hoort uit mijn oude pc geklikt.
Ben hem nu aan het installeren op mijn p5q se/r + e8400.
Maar dit gaat niet, zoals altijd, zonder problemen.. heerlijk dat kliksysteem.
Volgens mij is 1 van de pootjes van de koeler brak.. want die krijg ik, hoe ik de koeler ook monteer(0graden,180gr etc.), niet vast. Hij kan hem er gewoon niet verder dan 2mm doordrukken.
Het zwarte middelste pinnetje komt er niet doorheen. Heb al echt heel veel kracht gezet.. en de andere 3 gingen stukken makkelijker.
Ik heb hem wel goed gechecked en kan geen verschillen zien met de andere 3 pootjes.
Vraag 1 : Is het mogelijk de koeler vast te zetten met 3 pinnetjes? Doet hij dan nog redelijk zijn werk?
Vraag 2 : Is het te repareren ofzo?