Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debian123
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02-2024
Een aantal jaren geleden heb ik met veel plezier Freelancer gespeeld. Ik ben nu op zoek naar een dergelijke game.
Ik heb zoal het volgende gevonden:
Freelancer
Space Rangers 2
Homeworld
(EVE Online)
Elite 2
Nexus: The Jupiter Incident
X3: Terran Conflict maart 2009
space force 2
Darkstar one

Echter; ik heb moeite om online winkels in NL te vinden die deze verkopen. Tot nu toe heb ik dus alleen freelancer gespeeld. Hebben jullie nog games bij dit lijstje toe te voegen? Wat vonden jullie een goede game en welke raden jullie aan?
Darkstar One lijkt mij een hele goede; kwam ook voorbij in oude tweakers topics; maar nergens meer te krijgen...

[ Voor 3% gewijzigd door debian123 op 16-06-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Darkstar One is in Nederland niet te verkrijgen, maar wel bij gog.com, play.com of steam.

Verder mis ik de topper Freespace (2).
Zelf al wel gekocht bij GOG tijdens een actie, maar nog geen tijd voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:48
EVE Online heeft geen aanschaf eigenlijk; je download het spel, maakt een trial-account (14 gratis trial, of 21 dagen als je een bestaande speler vraagt om een trial-account).

Je koopt daarna time-cards, of je betaalt via automatische overschrijving maandelijks je 15 euro accountkosten. Vrij eenvoudig eigenlijk. PayPal is nog eenvoudiger, omdat je PayPal bij betaling kan incasseren van je bankrekening, en je daarmee een vrij veilig betaalmiddel gebruikt...

Vroeger had je nog een creditcard nodig, nu hoeft dat niet meer (gelukkig)

[ Voor 19% gewijzigd door AtomicWing op 16-06-2009 14:51 . Reden: Betalingsmethoden bijgewerkt ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 01:22

Stoney3K

Flatsehats!

Ik zoek ook nog altijd een goed alternatief, FL wordt nog regelmatig gedraaid en de mod-community is nog wel redelijk actief.

Zelf wacht ik heel erg op Jumpgate:Evolution, die schijnt een behoorlijke vervanger voor FL te gaan worden. Wat ik heel jammer vind is dat je tegenwoordig bij 9 van de 10 van dit soort games, als je online speelt, een abonnement moet afsluiten. Wat is er mis met community-run servers?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 22:03
Ik ben laatst via Impulse (www.impulsedriven.net) Evochron Legends van StarWrath3D tegen gekomen.
Het lijkt een Frontier: Elite II clone te zijn.

"The realistic zero gravity inertia based 'Newtonian' style flight model includes complete freedom of movement (3-way rotation and 3-way direction control) with optional variable input. An advanced inertial dampening system helps keep flight control simple in space, atmospheres, and gravity fields. "

Voor de demo kan je op de site van StarWrath3D terecht: http://starwraith3dgames.home.att.net/go.htm
Evochron Legends is available for $24.95; for more information visit: http://www.impulsedriven.com/evochron

Ik heb nog niet zo veel tijd hierin gestopt. Maar ik ben zeker van plan om hier nog eens goed naar te gaan kijken. Lijkt me een waardige opvolger van Elite wat ik destijds op de MSX helemaal stuk gespeeld heb. (Eerst dmv van cassette bandjes, een half uur laden, later een disk versie gekocht).

Op Steam is X3 trouwens ook te koop, ook X2 trouwens.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:36
Edge of Chaos ID war 2, is ook een hele goeie space sim
Pagina: 1