Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Notes cloud applicatie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier op zoek naar een cloud applicatie voor notes. De bedoeling is om rechts van men scherm een applicatie via widgadget te hebben waar ik notes kan in maken. Die notes zouden dan op een server automatisch opgeslaan worden. Zodat als ik op een andere computer kom die apllicatie automatisch gesynchroniseerd word. Een soort van cloud applicatie. @inbox.com biedt zoiets aan maar die gasten verplichten u dan ook de notifier, toolbar,... mee te installeren. Nu vraag ik me af of er geen firma bestaat die dat afzonderlijk aanbied?

http://www.inbox.com/products/notes.aspx

Verwijderd

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Opera beschikt nu al over een notes-feature. Alleen staan deze standaard binnnen de browser. Wellicht is er nu ook al een leuke widget voor.

Wel een goede vraag, ik zoek ook zoiets. Ik gebruik nu Stickies, die ik wel gelukkig per pc kan synchroniseren.

Verwijderd

Noork schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:04:
Opera beschikt nu al over een notes-feature. Alleen staan deze standaard binnnen de browser. Wellicht is er nu ook al een leuke widget voor.
Euh...maar niet over notes in een cloud. En net dat is vanaf vandaag mogelijk.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:10:
[...]
Euh...maar niet over notes in een cloud. En net dat is vanaf vandaag mogelijk.
Ik kan mijn notes in Opera anders prima synchroniseren via internet. Weet niet precies wat jij bedoelt. De webserver-functionaliteit (fridge, sharing e.d.) is idd nu nieuw, maar staat los van de notes.

Verwijderd

Kijk is naar Dropbox. Gegevens bestand zoals die van Bijvoorbeeld OneNote verplaatsen. Doe ik zelf ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 14:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier die Opera Unite uitgetest maar de notes verdwijnen zodra men pc off-line gaat. Als ik op pc1 een note in geef wil ik die op pc2 automatisch geynchroniseren. Liefst nog via een wingadget. Het zou leuk zijn mocht die tevens gesynchroniseerd worden op een Windows mobile.

Een ander probleem bij Opera Unite is dat wanneer ik mij inlog met een andere pc en mij aanmeld onder de zelfde gebruikersnaam geen enkele van die applicaties zich synchoniseren.

Dropbox is goed maar dit is voor data op een cloudserver te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 14:35 ]

Pagina: 1