[foutje] UPC komt net nieuwe abo's

Pagina: 1
Acties:

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In: nieuws: UPC komt met nieuwe Fiber Power-abonnementen - update

Las ik dit:
De nieuwe abonnementsvormen gelden alleen voor nieuw afgesloten contracten. Huidige klanten kunnen upgraden of downgraden naar de nieuwe abonnementsvormen, maar moeten dan wel een afkoopsom betalen.
Dit klopt echter pertinent NIET. Ik weet dat het artikel van zaterdag dateert, maar toch om de informatie correct te houden voor mensen die terugbladeren deze mededeling:
Ik heb zojuist mijn nog geen jaar lopende internet abo 3-voor-2 pakket geheel kosteloos kunnen omzetten naar hetzelfde maar dan met sneller internet en betaal daar netto 8 euro per maand minder voor. De enige catch is dat je jaarcontract opnieuw in gaat.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Geldt die afkoopsom niet voor mensen die nog in hun jaarcontract zitten dan?

Jij zegt als het ware je oude abonnement op en je gaat een nieuwe aan, dat zal als je nog in je jaarcontract zit niet lukken denk ik.

Ik las te snel, excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door Hooglander1 op 16-06-2009 12:42 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat zeg ik toch, dat heb ik net gedaan!!! Gratis! Geen probleem bij UPC, zolang ik maar een nieuw jaarcontract neem. Het is een wijziging trouwens, niet opzeggen en aanmelden.

En offtopic:
Vanaf vrijdag kan ik lekker 2x zo snel internetten :)

[ Voor 36% gewijzigd door Ulysses op 16-06-2009 12:42 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
sorry voor de late reactie Escovan, maar een mens moet toch ook af en toe vrij hebben ;)

De info leek op moment van schrijven, zaterdag, correct. Ik heb alles gedaan om feiten te checken, maar ik moest in dit geval vertrouwen op de info die er stond; Man-O-Script had een afbeelding gepost die voor de rest correspondeerde met alle info die ik had, met als nieuwe detail de kleine letters over up- en downgraden.

Wellicht is dit een standaardtekst, misschien las UPC de reacties op T.net en heeft het bedrijf besloten up- en downgraden toch direct toe te staan. In elk geval was de info in het artikel nu incorrect, dus ik heb het even verbeterd, al zal het niet veel mensen opvallen vier dagen na publicatie.