Goedemorgen
Ik heb een macbook white (gekocht in mei 2009, vlak voor de upgrade naar de 2.13Ghz processor
) met 4Gb geheugen. De eerste keer dat ik bootcamp windows XP installeerde kon ik met de trackpad gewoon klikken door op het pad-gedeelte te duwen met mijn vinger (dus niet op de knop).
Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn bootcamp partitie te klein was, en heb ik de harde schijf opnieuw ingedeeld. Windows erop, alles dolletjes. Nu kan ik alleen niet meer klikken door op de trackpad te duwen. Ik kan de instellingen hiervoor (configuratiescherm>muis) niet vinden, en erger me kapot aan het gebrek aan deze hippe functie.
Iemand een idee?
(ps, heb gezocht in apple talk, maar kon niet iets vergelijkbaars vinden)
Ik heb een macbook white (gekocht in mei 2009, vlak voor de upgrade naar de 2.13Ghz processor
Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn bootcamp partitie te klein was, en heb ik de harde schijf opnieuw ingedeeld. Windows erop, alles dolletjes. Nu kan ik alleen niet meer klikken door op de trackpad te duwen. Ik kan de instellingen hiervoor (configuratiescherm>muis) niet vinden, en erger me kapot aan het gebrek aan deze hippe functie.
Iemand een idee?
(ps, heb gezocht in apple talk, maar kon niet iets vergelijkbaars vinden)
And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.