Ik heb sinds kort een Mac Pro en wil voor mijn eigen website nieuw materiaal plaatsen op de FTP. Als ik mijn FTP-adres invoer in Safari, dan start Mozilla Firefox automatisch en zoekt laatstgenoemd programma mijn FTP. Dit lukt niet; met Mozilla Firefox heb je extra programma's nodig om bij je FTP te komen en hier materiaal op te plaatsen. Dit is erg ingewikkeld en benodigt veel extra downloads (Fire FTP, wat ook niet meteen werkt en waarvoor ik weer veel andere dingen moet installeren).
Liefst doe ik het dus via Safari, want die opent in een keer mijn FTP map, maar dat gaat dus niet. Is iemand hier bekend mee en weet iemand raad? Ik kan Mozilla Firefox wel van mijn computer afgooien, maar als internetbrowser vind ik deze zelf juist wel prettig.
Liefst doe ik het dus via Safari, want die opent in een keer mijn FTP map, maar dat gaat dus niet. Is iemand hier bekend mee en weet iemand raad? Ik kan Mozilla Firefox wel van mijn computer afgooien, maar als internetbrowser vind ik deze zelf juist wel prettig.