Ik heb de tracker rechts en alle tracker items verwijderd. Recentelijk is er echter een tracker 'CRN Headlines' bijgeplaatst. Ik kan echter niet meer vinden hoe ik deze moet verwijderen. Bij voorbaat dank.

Ik heb de tracker hier links, maar ook als hij rechts staat heb je die optie
[ Voor 36% gewijzigd door r0b op 16-06-2009 01:08 ]
Ok, maar ik kan ook niet vinden hoe ik de tracker links krijg. Als de tracker rechts staat zijn deze knoppen niet aanwezig.
Ik zie de optie iig niet: Internet Explorer 8 / Windows Vista.
Bij het editten van de tracker is alles ook niet goed te zien, misschien vallen de knoppen gewoon weg.
Ik zie de optie iig niet: Internet Explorer 8 / Windows Vista.
Bij het editten van de tracker is alles ook niet goed te zien, misschien vallen de knoppen gewoon weg.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 01:13 ]
Gooi je cache leeg, misschien dat dat helpt. En anders kun je ook het aantal items gewoon op 0 zetten, dan is hij ook weg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

1. Tracker keuzes
2. Switchen tussen mooi donker / vies grijs
3. Links /rechts
4. Op positie vast pinnen

..en zo hoort het keuzescherm er uit te zien.
Als de tracker rechts staat mis je alleen het 'fixeren' knopje (de 4e hierboven), de rest zou er gewoon moeten staan.
Net nog getest (Chrome 2 / Vista, FF3 / Vista, IE8 / Vista). Je moet wel ingelogd blijven in je browser, anders verdwijnen ze. misschien dat dat het is
[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 16-06-2009 01:38 ]
De knoppen verschijnen ook niet als ik mijn cache leeg gooi. Misschien is het een bug specifiek voor 1024x786 layout? Overigens is de slider ook niet zichtbaar als in de edit box, naar een beetje klikken kreeg ik deze wel op 0.
Wanneer wordt het forum en de frontpage geharmoniseerd zodat ik er voor kan kiezen om de tracker uit te schakelen op de frontpage?
Wanneer wordt het forum en de frontpage geharmoniseerd zodat ik er voor kan kiezen om de tracker uit te schakelen op de frontpage?
http://tweakers.net/my.tnet/karmastore
Custom CSS inschakelen en dan:
Probeer dat eens, als je de tracker al rechts hebt staan, zou die moeten verdwijnen.
Custom CSS inschakelen en dan:
code:
1
2
| #utracker { display: none; }
#page.trackerright { padding-right: 0; width: 966px; } |
Probeer dat eens, als je de tracker al rechts hebt staan, zou die moeten verdwijnen.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Niet toevallig een adblocker geinstalleerd staan? Zo ja, zet deze eens uit. Waarschijnlijk wordt e.e.a. geblokkeerd... IE8/vista werkt hier iig gewoon.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik heb niet genoeg karma voor custom css
Overigens, die karma store is leuk en alles. Maar het enige waar ik echt voor zou gaan bijdragen aan tweakers is als ik de ads kan weghalen via de karmastore. Waarom is naast een abonnement dit ook niet beschikbaar via de karmastore? Die twee1.25 euro die jullie er per maand voor krijgen, daar heb je toch liever een paar goede reviews voor in de pricewatch?
Overigens, die karma store is leuk en alles. Maar het enige waar ik echt voor zou gaan bijdragen aan tweakers is als ik de ads kan weghalen via de karmastore. Waarom is naast een abonnement dit ook niet beschikbaar via de karmastore? Die twee1.25 euro die jullie er per maand voor krijgen, daar heb je toch liever een paar goede reviews voor in de pricewatch?
Dat lijkt me toch echt een bug aan jouw kant; als ik ingelogged ben en de FP op 1024x768 bezoek heeft de tracker gewoon een minimale breedte waarin de knoppen gewoon zichtbaar zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:28:
De knoppen verschijnen ook niet als ik mijn cache leeg gooi. Misschien is het een bug specifiek voor 1024x786 layout? Overigens is de slider ook niet zichtbaar als in de edit box, naar een beetje klikken kreeg ik deze wel op 0.
Heb je een screenshot van je probleem
De edit box voor CRN headlines krijg ik niet meer terug (deed ik voorheen door er op te klikken, maar ik had het aantal items op nul gezetr0b schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:02:
[...]
Dat lijkt me toch echt een bug aan jouw kant; als ik ingelogged ben en de FP op 1024x768 bezoek heeft de tracker gewoon een minimale breedte waarin de knoppen gewoon zichtbaar zijn.
Heb je een screenshot van je probleem
De knoppen ontbreken nog steeds:
Zal wel zo'n dom filter zijn dat triggered op bepaalde 'woorden' in de URL; 'tracker' zal dan wel een red flag zijn.
Anyway, geen bug dus
Anyway, geen bug dus
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()