Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 13:12
Hoi GoTters,

Ben van plan binnenkort een nieuwe case te kopen, met dit keer het oog op airflow/cable management en design. Dat laatste is redelijk persoonlijk, maar wellicht kunnen jullie me met de eerste 2 helpen?

Mijn oog was gevallen op de Silverstone Raven á € 150,-. Ziet er mooi uit, en uit de review van 3DGameman blijkt dat het een prima kast is.

Mijn vraag: Heeft iemand van jullie ervaring met deze kast, of een ervaring met vergelijkbare kasten? Ik weet van 'hore en zegge' dat Lian-Li ook best hele mooie kasten heeft, echter daar heb ik me nog niet zo in verdiept.

PS: Ik heb 't topic hier gemaakt omdat ik geen specefieke case-board kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 13:12
Niet zo'n populaire kast als ik dacht dus 8-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07

Cheezus

Luiaard

Op silentpcreview is de kast ook bekeken: klik
Persoonlijk vind ik het een gedrocht en lijken mij de aansluitingen aan de bovenkant ipv achterkant onpraktisch.

Qua kwaliteit, koeling en cablemanagement blijkt het echter een prima kast, maar wel een dure.

Zelf ben ik voor een P183 gegaan: ook goede airflow, cablemanagement en kwaleit maar niet zo'n opvallend uiterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
nou ik heb de silverstone raven 2, en hij iss echt GE-weldig
beste case die ik ooit gehad heb zeer ruim en lekker klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
Ik vind het een aanrader waart is (in mijn ogen) een prachjt kast om tezien, klep vind ik ook geweldig en die cable management is ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Gamersblood schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:21:
Ik vind het een aanrader waart is (in mijn ogen) een prachjt kast om tezien, klep vind ik ook geweldig en die cable management is ook top.
Altijd ff checken hoe oud een topic is... laatste reactie is al 1,5 jaar oud. De TS zal inmiddels toch wel een kastje gekocht hebben? (denkt misschien al aan de volgende...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
MicGlou schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Altijd ff checken hoe oud een topic is... laatste reactie is al 1,5 jaar oud. De TS zal inmiddels toch wel een kastje gekocht hebben? (denkt misschien al aan de volgende...)
Nee maar ik bedoel dit ook voor de volgende mensen die dit lezen misschien hebben zij er ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaabJ
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-07 12:19
Gamersblood schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Nee maar ik bedoel dit ook voor de volgende mensen die dit lezen misschien hebben zij er ook nog wat aan.
Zoals ik bijvoorbeeld :)
Ik ben ook mijn ogen open aan het houden voor een nieuwe behuizing, en nu pas zie ik deze :)
Pagina: 1