Link veranderen via flash of actionscript?

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

ik ben met een design bezig voor een eigen bedrijfje en ik heb een vraag. Kan de link in de adresbalk veranderd worden via flash? bijv: als je op contact klikt dat de link in de adresbalk veranderd in www.doremipc.nl/diensten.html??? Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

site: www.doremipc.nl

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Jazeker kan dat; maar het zou helpen als je bekend zou zijn met de basics van flash. Verdiep je daar dan ook even in (en google eens of neus eens in de helpfile) voordat je een topic opent (zie ook onze Quickstart). We verwachten hier wel wat eigen inzet. We zien dan ook graag wat je al geprobeerd hebt, wat er niet werkt(e), wat je gezocht/gevonden hebt etc.

Wat jij echter wil, maar niet erbij vertelt, is de URL wijzigen terwijl dezelfde pagina/swf blijft staan. En dat is andere koek.

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 16-06-2009 00:33 . Reden: typo; typo2... damned, de T op m'n tobo lijkt wel stuk :P ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.