Soms zit ik op Bootcamp, dan wil ik nog wel eens een muziekje openen via Winamp (gewoon 1 albumpje). Helaas kan ik de Macintosh HDD nergens vinden in Bootcamp. Zoek ik neit goed of is hier een truukje voor?
Kaisz
Kaisz
Verwijderd
als je naar de dokter gaat dan wil je toch ook in menselijke taal uitgelegd krijgen wat er aan de hand is.... sommige tweakers zijn echt de touch met reality kwijt...Dat gaat niet ver, HFS is je filesystem. Net als bij windows FAT32 en NTFS gangbaar zijn. Op tweakers wordt wel verwacht dat er een bepaalde basiskennis is.
[ Voor 12% gewijzigd door Pixeltje op 16-06-2009 09:44 . Reden: Laatste alinea ]
And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.
Ik snap best dat tweakers een bepaald kennis van je eist, maar HFS heb ik echt nog nooit van gehoord. Van Fat32 en NTFS weet ik bijna alles! Ik ben overgestapt van windows naar mac en weet daarom zulke dingen niet. Ik neem aan dat jij in jou eerste 2 weken windows ook niet wist wat FAT en NTFS was....FritsYpeij schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:49:
Dat gaat niet ver, HFS is je filesystem. Net als bij windows FAT32 en NTFS gangbaar zijn. Op tweakers wordt wel verwacht dat er een bepaalde basiskennis is.
Daarnaast vind ik hetzelfde programma ook met de volgende zoekopdracht: "windows mac hard drive".
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq