Ja... van de router, pc heb ik geen handleiding en van de tv worden we niks wijzer van....
Andere tip misschien ??? ( waar ik wel iets mee kan..)
Andere tip misschien ??? ( waar ik wel iets mee kan..)
Wat voor netwerk heb je. Wat heb je al geprobeerd? Al eens via Google gezocht op dit probleem?
Je zal vast niet de enige zijn die er niet uit komt, als de handleiding het niet uitlegt aan je.
Dus moet er ongetwijfeld wel iets te vinden zijn. Zolang jij niet meer vertelt, dus of je met een router werkt, of de tv draadloos of bekabeld is aangesloten enz. is het voor ons glazen bollen werk, en laat die nou net in de garage zijn voor onderhoud.
Je zal vast niet de enige zijn die er niet uit komt, als de handleiding het niet uitlegt aan je.
Dus moet er ongetwijfeld wel iets te vinden zijn. Zolang jij niet meer vertelt, dus of je met een router werkt, of de tv draadloos of bekabeld is aangesloten enz. is het voor ons glazen bollen werk, en laat die nou net in de garage zijn voor onderhoud.
Haha... Ok tis een heel verhaal hoor. Tv is bekabeld, gaat naar een experiabox 2e poort. Internet@tv functioneert goed. Dus verbinding is er. Klopt ook, kan de tv terug vinden in de router. Samsung pc share is geinstalleerd op de pc. D.m.v. kan je mappen delen. Probleem is dat ik de tv en vice versa niet zichtbaar kan krijgen via dit progr. of anders. Heb via google iid gezocht, maar niks waarvan ik yes... dat is de oplossing. Verder staat er in huis de pc van m,n zoon draadloos, wii en ds en zijn allemaal terug te vinden in de router. Maar op mijn pc, kan ik de pc van m,n zoon niet zien. Was makkelijk geweest om bijvoorbeeld de printer te delen. Dit even los van het echte probleem. Op tv zelf kan je ook niet meer doen dan het laten zoeken naar apparaten, maar levert niks op.