Ik heb nu voor het eerst een website gemaakt dmv Photshop. De tekst ook in Photoshop gedaan, de hele layout gesliced en geëxporteerd naar web. Nu heb ik een mooie HTML-file met mijn website, maar, de tekst is niet selecteerbaar (en dus niet doorzoekbaar voor Google). Nu vind ik dat eerste niet zo'n ramp, maar dat tweede wel. Wat is de oplossing hiervoor? Ik heb wel wat zitten zoeken op google, en het schijnt dat je de slieces een naam kan geven (heb ik zojuist gedaan) en dan met CSS tekst kan toevoegen... MAar dit wil niet echt lukken.
De slice waar nu tekst staat in Photoshop heb ik content genoemd. Deze heeft als type afbeelding, als ik deze verander in Geen afbeelding dan is de hele layout stuq... Volgens mij moet ik dat laatste selecteren om tekst te kunnen plaatsen, of niet?
Heeft iemand tips of steekwoorden waarmee ik kan zoeken om verder te komen?
edit: De layout blijft heel, maar nu is het gewoon een lege ruimte, en photoshop heeft daar spacer.gif van gemaakt....
De slice waar nu tekst staat in Photoshop heb ik content genoemd. Deze heeft als type afbeelding, als ik deze verander in Geen afbeelding dan is de hele layout stuq... Volgens mij moet ik dat laatste selecteren om tekst te kunnen plaatsen, of niet?
Heeft iemand tips of steekwoorden waarmee ik kan zoeken om verder te komen?
edit: De layout blijft heel, maar nu is het gewoon een lege ruimte, en photoshop heeft daar spacer.gif van gemaakt....
[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 15-06-2009 21:55 ]