Toon posts:

TV en Telecom provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond allemaal,

Ben net uitgesurft, ik zoek al paar dagen lang, naar 2 aspecten.

1 Eigen TV zender starten op frequencies Hotbird satellite. Weet jullie misschien waar ik een frequencies kan aanvragen en hoe het allemaal inzin werking gaat?

2, Telecom provider beginnen? Ik wil eigen mobielle telecom provider beginnen in het buitenland, waar moet ik lijn aanvragen etc?

alvast bedankt voor jullie antwoorden!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok jij verveelt je .. maar goed ik zal ff meegaan

welk buiten land ?
waarom wil je sattelietfrequenties gebruiken van hotbird dan stoor je toch alleen maar ?

Iperf

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 21:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:41:
Goedeavond allemaal,

Ben net uitgesurft, ik zoek al paar dagen lang, naar 2 aspecten.

1 Eigen TV zender starten op frequencies Hotbird satellite. Weet jullie misschien waar ik een frequencies kan aanvragen en hoe het allemaal inzin werking gaat?

2, Telecom provider beginnen? Ik wil eigen mobielle telecom provider beginnen in het buitenland, waar moet ik lijn aanvragen etc?

alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Welkom op GoT Sjaakiu :)

Tja, ik ben toch bang dat je bij GoT nou niet echt een antwoord op deze vragen zal krijgen. Er zullen echter wel instanties zijn die je hiermee zouden kunnen helpen.

Hoe dan ook: Gathering of Tweakers, het forum waar je je nu bevindt, gaat voornamelijk over Computers, servers en data netwerken. Niet over het starten van een eigen TV zender. Ook het starten van een telecom provider is niet iets voor GoT. Misschien dat je daarover meer bij de OPTA zou kunnen achterhalen.

Dit topic is gesloten.