Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dartelaar1
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik ben al ruim een jaar tot alle tevredenheid in het bezit van een HTC Polaris maar heb nu toch wel een vreemd probleem:

Via instellingen en dan de optie knoppen kan je programma's toewijzen aan hardwareknoppen, als je alles standaard laat dan heb je de volgende indeling:

knop 1 TomTom Navigator
knop 2 Internet Explorer
knop 3 Camera
knop 4 (Heb ik gewijzigd)
knop 4 Opnemen

Nu verandert knop 3 steeds in "Vandaag" en moet ik dit steeds veranderen in "Camera" en na een tijdje of een restart staat ie standaard weer op "Vandaag"

Waarschijnlijk zijn deze knoppen benoemd in het register.
Is er iemand die mij kan zeggen waar ik dat in het register kan terugzetten zodat de standaardfunctie weer wordt toegewezen aan "camera"
Ik kan natuurlijk een "Hard reset" doen maar dat vind ik na een jaar in gebruik niet echt handig.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Je zou hier kunnen kijken in het register: HKLM\Software\Microsoft\Shell\Keys\
Dit heb ik op XDA gevonden. Draai op dit moment in Android, dus kan je niet met zekerheid zeggen of het daar ook staat ;)

• dartelaar1
Zodra ik aan mijn computer zit en mijn Polaris is aangesloten dat zal ik via de registereditor kijken of het heeft geholpen, in ieder geval alvast bedankt voor de tip.
Gaat Android goed me de HTC Polaris ??

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Ohw, sorry, vergeten te melden. Heb zelf een TytnII, dus weet helaas niet of het op de polaris ook goed werkt. Maar ik zou zeggen: kijk eens op XDA rond, daar staat vast meer informatie ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals in het lokale beleid te lezen valt, is het handig om het toestel in de titel toe te voegen. Dit heb ik dan ook net voor je gedaan. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dartelaar1
Ik ben gekeken in het register en daar staat knop3 omschreven als cameraknop en dat klopt, maar als ik mijn TC opnieuw start is het "Vandaag scherm" er aan gekoppeld.
Vreemd maar ik moet er maar mee leren omgaan.
In ieder geval bedankt voor het meedenken Patrick. :?

• dartelaar1
Het probleem is opgelost, ik heb ooi het theme "TF3D-QVGA" geinstalleerd op mijn polaris, omdat ik er niet tevreden over was (een paar functies werkten niet) heb ik het weer verwijdert. Deze verwijdering is niet helemaal vlekkeloos verlopen waardoor er in het register een heleboel verwijzingen waren naar "Manilla" welke ik allemaal handmatig heb verwijdert.
Bij controle bleek dat dit nog niet voldoende was en heb in de map Windows ook nog alle files met Manilla verwijdert (ik dacht als het mis gaat moet ik maar een Harde Reset doen) na het verwijderen van de files mijn toestel uitgezet.
Weer opnieuw aangedaan en gelukkig starte hij op zonder problemen dus een "hard reset" was niet nodig, toen hij helemaal was opgestart drukte ik op de cameraknop en deze werkte weer als vanouds dus probleem over en ik blij.
Verder werkt het toestel prima na ruin een jaar in gebruik te hebben alleen jammer dat "TouchFlo3D" er niet op zit want dat vind ik toch wel iets hebben.
Pagina: 1