Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Howdy

Heeft iemand een idee ik heb al gezocht met got maar kan niks vinden
als ik mijn htc3300 een tijdje gebruik met tomtom 7 valt hij uit ik heb dit ook als ik de internetbrowser gebruik is mijn batterij op ???
als ik hem aan de lader doe geeft hij aan charging en staat nog op 75% vreemd ik heb inmiddels al een andere rom erop sheen clean maar daar licht het volgens mij niet aan
Kan iemand mij helpen???
als ik hem in de lader hou blijft hij wel gewoon aan

alvast bedankt Mar

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:15
Of je accu loopt op z'n laatste eindje, of je batterijmeter is screwed. Laat je telefoon eens ZONDER TomTom helemaal leeglopen (dus alle waarschuwingen negeren totdat het toestel ECHT niet meer aan wil (hij wil nadat ie de 1e keer uitvalt gewoon weer aan, doe dat dus een paar keer). Laat je telefoon dan UIT en hang hem aan de lader. Laad de accu helemaal vol totdat het groene lampje brandt. Dan stekker eruit/erin totdat je geen oranje Charging lampje meer krijgt.

Nu hang je de telefoon aan de USB kabel en start je hem op. Flash nu gelijk je ROM opnieuw, hierdoor wordt je batterijmeter gereset.

Wanneer bovenstaande niet werkt is je accu defect, GPS vraagt nu eenmaal wat meer stroom en soms wil een accu dat even niet geven.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Dit topic is gesloten.