Kan geen verbinding met iphone update servers worden gemaakt

Pagina: 1
Acties:

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Sinds gisteren krijg ik de melding " Kan geen verbinding tot stand worden gebracht met server voor iphone software updates".

Ik kan wel gewoon in de app store komen en kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad, of liggen de update servers soms uit. Ik kan nergens terug vinden dat er problemen zijn.

Mijn huidige Itunes versie is 8.2

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:59
Heeft mogelijk wat te maken met de op handen zijnde upgrade van het iPhone OS naar 3.0?

Me dunkt dat ze een paar dagen voor de live-gang wel wat aan hun infra willen sleutelen om straks de tienduizenden downloads aan te kunnen. Reken maar dat iedereen vandaag tegelijk de upgrade wil.

Liege, liege, liegebeest!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 18:38

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

De update richting OS 3 is er pas sinds vandaag (17 juni), niet echt gek dat t maandag dan niet wilt lukken ;).

En t zou me niet verbazen dat t vandaag niet gaat lukken ivm de enorme vloed aan update gangers.

Pantagruel heeft niet super veel haast om richting OS3 te upgraden, mag best een paar dagen later

[ Voor 20% gewijzigd door Pantagruel op 17-06-2009 08:24 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R