Toon posts:

Php email script met smtp

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heya iedereen,

Ik ben al een 2 weken bezig maar ik kom er echt niet uit... Ik had een heel simpel php mail script maar ik ben overgestapt en doe eigenlijk alles via smtp via een eigen server.. Helaas werkt mijn oude script natuulijk gelijk niet meer!

Wat ik eigenlijk dus zoek is een simpel mail php script die het verzend via smtp die met wachtwoord en username beveiligd is!

Groetjes,
Ro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Helaas moet ik je ook wijzen op PRG Beleid, maar als ik je één tip kan geven wanneer je met php & email gaat werken: phpmailer

[ Voor 8% gewijzigd door mithras op 15-06-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier vrij weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Wat bedoel je nu precies? Je slingert een topic (in het verkeerde forum) neer met de vraag of wij een scriptje kennen dat jou verder kan helpen.

Het enige wat ik doe is je erop wijzen dat het louter vragen om een scriptje een beetje ongepast is én ik geeft je nog een antwoord ook. Dan lijkt me dat je alles hebt wat je wil of dat je de vraag niet goed hebt uitgelegd (correct me if i'm wrong) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet helemaal dat ik in de verkeerde catogorie post sorry.. Maar ik moet gewoon weten hoe ik kan verzenden in een php script via smtp omdat ik elke keer krijg "access denied" ik moet weten hoe ik die authorizatie mee kan geven... misschien heeft iemand nog zon script liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Dat post ik toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 12:18

André

Analytics dude

En dicht.

Scriptrequests willen we hier niet hebben. We willen best naar een script kijken als je hier of daar niet uitkomt, maar we leveren geen kant- en klare script ;)

Daarbij hoort PHP = Programming
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.