Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Race Driver Grid Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb problemen met mijn Race Driver Grid.

Zodra ik de game opstart verschijnt er een zwart scherm met in het logo van Race Driver Grid.
Voor de rest gebeurt er niets. Het spel loopt vast en ik kan enkel naar Windows (Vista) terugkeren d.m.v. ctrl alt delete.

Ik heb patch 1.2 geïnstalleerd en ook dit werkt niet.
Voor de duidelijkheid het is een legale versie.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Bij voorbaat dank.

Groeten Sander

• sp8472
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-06-2021
ff de safe game kopieren . spel deinstalleren en installeren en de safegame weer terug plaatsen .wil nog wel is helpen. en die patch niet installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door sp8472 op 15-06-2009 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had precies hetzelfde probleem voordat ik de patch installeerde.
Volgens mij kan hier het probleem niet inzetten. Ik heb de game al zo'n 3 keer geïnstalleerd, maar iedere keer hetzelfde probleem.

Wat bedoel je precies met de safegame?

• sp8472
savegame bedoel ik . en dat is opgeslagen in een map de instellingen van je game en je game status dus hoe ver je in het spel bent pad: C:/gebruikers/jounaam/documenten/codemasters/grid/savegames
of C:/gebruikers/jounaam/documenten/codemasters/grid/hardwaresettings

misschien heb je je settings verkeerd staan want ik heb nergens last van . bij mij draait het spel als een zonnetje. en probeer is een no cd crack op gamecopyworld weg te halen . kan misschien ook wel helpen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:21
Kan ook aan je firewall liggen als je die hebt. Spel "pauzeerde" bij mij ook vanwege die reden. De betreffende .exe wel/geen toegang verlenen loste dat hier op.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het spel in zijn geheel niet opstarten, dus een savegame heb ik ook niet staan.

Ik heb zojuist een NO CD crack geprobeerd, maar dit geeft geen enkel verschil :(
Ik begin echt radeloos te worden. Zit al 3 uur op internet te speuren maar kan echt de oorzaak nergens vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.

Ik moest de laatste versie van Open Al downloaden

• sp8472
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:33:
Probleem opgelost.

Ik moest de laatste versie van Open Al downloaden
daar had ik dus echt ff niet aangedacht was ik totaal vergeten .

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:31
Nou, dikke pret. Vandaag deze game eindelijk eens gehaald omdat hij altijd al mijn interesse gehad. Installeer je hem, crasht het spel direct na de splash screen. Op de officiële fora is al helemaal weinig hulp en is het ook niet duidelijk waar het aan kan liggen.

Mijn systeem is als volgt:
Windows XP 32bit, professional
Gigabyte EP35-DS3
Q8200 @ 2.8 GHz
Kingston PC8500, @ DDR6400 CL4, 2.2v
Sapphire HD4870, 1GB, non toxic (maar met de koeler die er hetzelfde uitziet), Catalyst 9.9
Creative X-Fi Xtreme music

Ik heb het zowel met 1.0 als v1.2 van de game geprobeerd, origineel en met een crack, mocht allen niet baten. Geluidsdrivers geupdate, hielp niet en Windows kende m'n geluidskaart amper meer, dus dat ook maar teruggedraaid.

OpenAL had ik ook al ergens gevonden, was een klein bestandje genaamd "oalinst" van de Creative site, hielp ook niet. Daarnaast zit ik op XP en zou dat bij mijn weten ook niet nodig zijn.

Ik vraag me dus echt af waar het hier aan kan liggen, ik heb zelfs mijn processor en ram naar standaardwaarden gezet wat niet hielp dus zit op dit moment door de ideeën heen. Als iemand hier ideeën heeft hoor ik het graag. Anders zal het wel een herinstallatie van Windows worden... :|

Verwijderd

Cid Highwind,

had ook wat last hier, spel wilde wel draaien in single screen 16x 12 @100 hrz,
maar niet meer in mijn dualview setup 32x12 @100hrz, die ik toch toffer vind.
Na wat zoeken iemands tip gevolgd, draait nu perfect!

runbox: dxdiag,

tab sound: disable directsound hardware acceleration.

[/img][/img]

bevestig even als het werkt!

[img]D:\gridpix[/img]]

Verwijderd

ik heb precies het zelfde probleem :(

ik heb al meerdere patches geprobeerd.
heb ook al HT uitgezet (ergens gelezen dat hier misschien mee te maken had)

mijn setup:
i7 920
Asus Rampage II Extreme
Corsair Dominator GT
GTX 275
2x VelociRaptor in Raid (stripe.. raid0 is dat toch volgens mij)
X-Fi X-treme music

op mn vorige C2Q systeem werkte het altijd en perfect :S

wie o wie kan mij helpen
Pagina: 1