Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Boek gezocht: Vista voor senioren?

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:52

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Misschien past mijn vraag het beste hier, anders hoor ik het wel.
Mijn ouders hebben sinds kort een laptop, en nu moeten deze digibeten het natuurlijk onder de knie krijgen. Wat is nu een beetje goed boek om ze opgestart te krijgen? Het moet echt een lage instap zijn, want ik moet ze bv zelfs uitleggen waar het startmenu voor dient.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

bol.com

Heb je er zelf al naar gezocht. Welke heb je al voor je. Wat hebben ze wel dan niet. Bovenstaand heb ik aan mn pa gegeven en staan veel plaatjes in en dat vind hij mooi. Maar er zijn er zoveel.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Heb je je zelfverzonnen titel al eens door amazon of bol.com getrokken - om maar eens wat te noemen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:52

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Was al bij de bieb geweest, maar zie er vooral overstapboeken voor vista, terwijl ze juist een beginners-vista boek moeten hebben.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Deze bijvoorbeeld. Dat er "voor dummies" in de titel staat hoeft je niet af te schrikken. De "voor dummies" serie legt over het algemeen in simpele bewoordingen uit wat de mogelijkheden zijn en gaat soms op een simpele manier toch vrij ver de materie in.

[ Voor 51% gewijzigd door Mystery op 16-06-2009 10:07 ]

Battle.net tag

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 20:20

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Pagina: 1