Toon posts:

Computer start niet

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik mijn computer opstart met mijn asus m2n-e beginnen de fans te draaien maar na 2 a 3 seconden sluit hij af. Ik heb alles losgekoppeld en weer aangekoppeld maar dit helpt niet.

Heeft iemand een idee wat dis kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik al doorgenomen maar alle fans spinnen even op en dan stop alles.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:42
wat uit die troubleshooter heb je al geprobeerd? alleen alles af te koppelen en weer aan te sluiten? of heb je nog meer geprobeerd? Hoe is het probleem ontstaan, heeft het altijd gewerkt en is het ineens of ben je er mee aan het klooien geweest?

Heb je al geprobeerd om te booten met minder ram erin? of zonder videokaart? CMOS resetje?

een beetje meer info zou handig zijn..

[ Voor 32% gewijzigd door Rupie op 15-06-2009 19:34 ]

Desktop | Server | Laptop

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 14:26

Pixeltje

Woo-woohoo!

Zeg ik hele gekke dingen als ik een opmerking maak over defecte voeding?

Ik had van het weekend toevallig precies hetzelfde probleem (ook met een asus bord, maar dan eentje van 8 jaar oud). Knop indrukken, fans beginnen te draaien, en meteen is het over met de pret.

In mijn geval was het aankoppelen van een andere voeding voldoende om de zaak weer draaiend te krijgen. Oude voeding doorgemeten, en hij geeft vrijwel geen stroom door. Ik vermoed dat hij het booten van de pc niet meer bolwerkt. Alsof hij niet genoeg power meer kan leveren om de zaak op te starten, behalve de fans.

Mijn probleem is verholpen, ik hoop dat je hiermee dat van jou ook op kan lossen.

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Met zo weinig info als je nu geeft kunnen we helemaal niets.

Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan inzet. Mocht je na het doornemen van de troubleshooter alsnog tegen problemen aanlopen, dan kun je een nieuw topic openen waarin je aangeeft wat je hebt gedaan en waar je precies tegenaanloopt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.