Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN nickname niet meer te veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-11 13:51
Hoi,

ik zit met het probleem dat als ik chat met mensen dat nog steeds mijn oude nickname op bij komt te staan, terwijl ik m'n nickname veranderd heb.

Heb msn al opnieuw geïnstalleerd en cookies etc verwijderd. Of is dit gewoon de service van MSN die crappy doet?

Wat kan ik nog doen?

Ben er achter gekomen dat de mensen wel m'n nieuwe nickname lezen maar in mijn vensters blijft het de oude nickname.

[ Voor 16% gewijzigd door blubbers op 15-06-2009 18:19 ]

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:20
Misschien iets van MSN Plus draaien ofzo?
Deze updaten/verwijderen zou al een hoop kunnen schelen.

(Had recentelijk ook een vaag iets, msn bleef maar weergeven dat er mail was ondanks dat deze al gelezen was. MSNPlus updaten was de oplossing.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-11 13:51
Fanatix schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:22:
Misschien iets van MSN Plus draaien ofzo?
Deze updaten/verwijderen zou al een hoop kunnen schelen.

(Had recentelijk ook een vaag iets, msn bleef maar weergeven dat er mail was ondanks dat deze al gelezen was. MSNPlus updaten was de oplossing.
Heb geen MSN plus. :)

Verwijderd

Wat gebeurt er als je inlogt op de Online Web Messenger ?

http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl

Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad lang geleden en heb toen op aanraden van een vriend een keertje mijn nickname veranderd in de Online Web Messenger naar totaal iets anders (bijvoorbeeld test test test) en hem daarna terug op orde gezet in MSN op mijn pc :)

Sindsdien nooit meer voorgehad ...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 22:33 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Log jij in met de officiele windows live messenger of log je in met Pidgin, Trillian of andere?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

blubbers schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:06:
Hoi,

ik zit met het probleem dat als ik chat met mensen dat nog steeds mijn oude nickname op bij komt te staan, terwijl ik m'n nickname veranderd heb.
Hebben de mensen met wie je chat niet zelf msn plus draaien of (in de nieuwste Live Messenger) je een eigen nick / alias gegeven?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1