Toon posts:

Problemen met sony cd-rw....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een sony CRX140E-RP cd-rw gekocht. hij deed het voor ongeveer een week, maar nu krijg ik elke keer als ik wil branden het "programma heeft ongeldige bewerking" dingetje...
Het ligt niet aan de master-slave instellingen, dat weet ik zeker!!!
WAT NU
:?:?:?

Verwijderd

Andere cd's kopen... :?

Verwijderd

Topicstarter
nope, helpt ook niet|:(, het is waarschijnlijk iets heeeeeeel vaags, waar alleen super nerds iets van weten ofzo (ik hoop het niet)}:O

maar thx anyway:)

Verwijderd

Welke software gebruik je? Brand je on the fly, of brand je eerst een image? Hoeveel min. cd's gebruik je? Welk OS?

Beetje meer info pleaz...

Enne, dubbelposten wordt niet zo gewaardeerd, dacht ik :)

Verwijderd

Topicstarter
sorrie van dat dubbel posten, maar ik hoorde dat in die rubriek meer mensen keken....

Win 98, ik brand met WinOnCD, maar Nero, easy cd creator en andere progs doen Žt ook niet :(

on the fly of track per once (ofzo) blijven allebei hangen...

gewoon 650 MB cdŽs

ow, ik heb IBM Aptiva, misschien ligt Žt daar aan. AMD-k6 3D processor, 64 MB ram

heb je nog meer info nodig?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Waarschijnlijk heb je teveel brandprogramma's geïnstalleerd en lopen die bestanden (die automatisch opgestart worden zodra je windows start) elkaar lekker voor de voeten te lopen.
Deinstalleer eens alle brandsoftware en kijk in de map windows/system/iosubsys of er niet nog modules staan van brandprogramma's. Kun je achter komen door bij de properties de versie informatie op te vragen.
Alles van ahead, adaptec, goldenhawk en cequadrat weghalen en opnieuw oopstarten.
Nu 1 brandprogramma installen en kijken of het werkt. Zo ja; niet teveel brandprog's ernaast zetten.
Zo nee; dan is er iets anders aan de hand

[edit: vautjuh]

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die andere progs juist geïnstalleerd omdat WinOnCD Žt niet dee...
alles uninstallen helpt jammer genoeg niet:(

echt heeeeeeel vaag, ow en in die map in windows/system/isonogwat staan alleen windows operating system dingen...

IK WIL GEWOON NORMAAL BRANDEN, ik word er niet goed van :r (sorrie)

Verwijderd

Ik zit ff te bedenken: misschien is je laser lens een beetje smerig. Je hebt em niet nieuw gekocht, of wel? Niet schoonmaken met zo'n cleanercd, maar als je durft ff openmaken en cleanen met alcohol en wattestaafje, voorzichtig en niet doen als ie nieuw is, want dan verlies je je garantie :). Misschien dat je hier wat aan hebt :?

Enne, je weet zeker dat je geen divxje of zo op de achtergrond hebt aanstaan, of dat je aan t defragmenteren en branden tegelijk bent, of dat er een virusscanner aanstaat tijdens t branden, of dat je je systeem zo hebt ingesteld dat ie op standby gaat na 5 min. :? :P

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Nieuwste ASPI wil misschien werken.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
en helpt een nieuwe versie van Nero ook niet? Welke versie gebruik je op dit moment?
Op www.nero.com kun je de trial ;) versie van de nieuwste versie downen. Probeer dat eens 30 dagen :)

Verwijderd

Topicstarter
de brander is nieuw, ik weet zeker dat ik niets anders draai tijdens het branden (voor de buffer enzo) en hij heeft Žt ongeveer een week gedaan...

Verwijderd

Topicstarter
ik ben erachter dat ik wel gewoon bestanden kan branden:?, maar als ik muziek cd's wil branden loopt ie vast...

dus alleen van mp3 naar muziek cd doet ie niet meer...

hellup pls...;(

Verwijderd

hd formateren en alles opnieuw erop zetten wil ook wel eens helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik net gedaan, maar alleen van mp3 naar audio cd doet ie niet meer, heeft ie wel gedaan....:(

Verwijderd

ASPI layer installeren (Adaptec) of ForceAspi.

• Misterpc
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:23
Hoi allemaal ,

ik heb ook een sony crx140e-rp , mooi ding
alleen heb ik nu een ander probleem in combinatie met een pioneer dvdrom zie daarvoor item 2de ide poort troubles ...

alvast bedankt ,
anders wordt er teveel gecrosspost ......

de boel is namelijk tijdens de laatste check toch nog na zo'n 8 uur goed draaien bij win verkenner vast gelopen , ctrl alt del helpt wel maar de }:0 loopt een stuk langzamer , toch jammer van die duron 1GHZ dan .
graag tips , dan kan ik die morgen testen

B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west

Verwijderd

Topicstarter
khep al een oplossing gevonden, brander doet Žt weer, bedankt voor jullie hullup 8-)

Verwijderd

Topicstarter
ow ja, deze topic kan denk ik nu gesloten worden, toch?

moooooooooo}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
(vond ik ff leuk)

Verwijderd

Uhh, waar lag t aan dan, is wel ff leuk om te weten he, wordt er weer wat bijgeleerd.........:)
Pagina: 1