How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
plan: Moderatiesysteem getweakt Leesvoer
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
plan: Moderatiesysteem getweakt
Het moderatiesysteem is iets veranderd, daardoor worden ontopic reacties ook groen, als je dat bedoeld:P
edit: te laat
Het moderatiesysteem is iets veranderd, daardoor worden ontopic reacties ook groen, als je dat bedoeld:P
edit: te laat
[ Voor 3% gewijzigd door cschutijser op 15-06-2009 17:24 . Reden: Iemand had de link al ingevoerd ]
achhzoooo
Ik dank jullie hartelijk voor de update voor mij
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Maar in feite is het nog even slecht als vroeger 
Let op, over een week staan de reacties weer op 0.
Dit was ook zo toen het groene nulletje naar een geel nulletje werd veranderd (Wijzigingen moderatieniveaus in moderatiesysteem). Een week werd er zeer netjes gemodereerd maar daarna ging het vrij snel naar beneden.
Let op, over een week staan de reacties weer op 0.
Dit was ook zo toen het groene nulletje naar een geel nulletje werd veranderd (Wijzigingen moderatieniveaus in moderatiesysteem). Een week werd er zeer netjes gemodereerd maar daarna ging het vrij snel naar beneden.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Sinds een bepaalde tijd ben ik een beetje verslaafd aan +1 modden. Geen idee waarom maar het klikt zo makelijk
Er zijn wel uitzonderingen hehe
Ik hoop eigenlijk dat je wél gewoon zo objectief mogelijk beoordeeld wat de reactie waard is, want anders ben je gewoon aan het mismodden...
Geen zorgen. Het is niet de bedoeling om alles op +1 te zetten. Dat is gekkenwerk. De meerderheid komt natuurlijk wel op +1 terecht Het zal wat zijn dat je een troll/flame op +1 zet en een must-read op -1 zal zetten omdat het je stomweg niet aan staat.
Verwijderd
Er zijn veel te weinig +2 en +3 'sohn03s schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:18:
Geen zorgen. Het is niet de bedoeling om alles op +1 te zetten. Dat is gekkenwerk. De meerderheid komt natuurlijk wel op +1 terecht Het zal wat zijn dat je een troll/flame op +1 zet en een must-read op -1 zal zetten omdat het je stomweg niet aan staat.
Pagina: 1