Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dannisch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 13:55
Weet er iemand of er een (web)applicatie is die het mogelijk maakt om websites offline te bekijken op een mobiele telefoon? Het gaat mij dan niet om slechts één pagina maar om de volledige website.

Voor de PC/Mac is hier wel software voor, maar ik vraag me af of dit ook voor mobiele telefoons (Windows based, BlackBerry, iPhone, Symbian) mogelijk is.

Hopelijk bestaat er een (web)applicatie die dit mogelijk kan maken.
Alvast bedankt voor de tips!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
en die met je pc offline halen (ev. door headers van je mobile browser door te sturen), copieren naar een geheugenkaartje en zo op je gsm bekijken ?

want het offline halen zou ik persoonlijk niet doen via mijn gsm/pda/... maar via de pc/laptop om dan op gepaste tijden die offline copy te syncen naar mijn mobile device. (bv elke nacht een offline copy maken, die 's morgens naar pda syncen zodat ik die door de dag beschikbaar heb mocht ik iets willen lezen en niet online kunnen)

en de meeste website-rippers kunnen een online site vertalen naar een offline variant met relatieve links.
(enkel javascript kan wat problemen geven soms)

(ik gebruik bv winhtttrack, daar kan de header aangepast worden zodat ik IE, FF, een mobiele browser of nog iets anders speel, en de offline copy kan zo lokaal bekeken worden op eender welk systeem, met eender welke browser. Met de vermelding dat javascript soms wat moeilijk wilt doen - obscure links kunnen niet aangepast worden waardoor die soms nog wel online willen gaan kijken - maar een offline-copy is vaak enkel voor de tekst en dat kan zo dus perfect....)

en wellicht zijn er wel dergelijke programma's in bv java geschreven en voor iphone zijn er zo ook wel apps vindbaar wellicht.

Heb je er zelf trouwens al achter gezocht ?
en waarom zou je niet via je pc de site offline copieren/rippen, om dan mbv een geheugenkaartjes of datakabel die naar je mobile device (gsm, pda, iphone, blackberry, ...) te copieren (zo voorkom je bv ook dat externe reclame/links toch plaats gaat innemen op je mobile device)?
elke mobiele browser kan net zo goed een html-bestand vanaf zijn lokale data-opslag inladen en tonen hoor.

(en een web-applicatie om een site offline te bekijken: je zou dus online willen gaan om iets offline te bekijken - ook een tegenspreking op zichzelf eh ?)

en op google krijg ik genoeg links met volgende zoektermen:
windows mobile copy site offline
blackberry copy site offline
symbian copy site offline
iphone copy site offline

dus jij vind zo wellicht ook wel iets ;)

[ Voor 17% gewijzigd door soulrider op 15-06-2009 14:57 ]