Loop opeens tegen het volgende aan: als ik de pc aanzet krijg ik totaal geen beeld, zelfs geen bootup waar de geheugencheck en master/slave identificatie te zien is. De kast opengemaakt en geconstateerd dat de HD's niet draaien als de pc is aangezet. Maar nu het vreemde, als ik de IDE kabel uit de schijven trek maar de sata erin laat zitten, dan gaan ze wel draaien als ik probeer op te starten (maar nog steeds totaal geen beeld). Heb ze al angesloten met een andere IDE kabel en ook een andere IDE slot op moederbord geprobeerd, maar steeds dezelfde uitkomst. Op de een of andere manier worden ze dus vanuit het mb aangestuurd om niet te draaien. Verder draaien alle fans prima en gaat er ook een led branden op het mb, dus aan de voeding ligt het niet...
Verder gister wel een paar vastlopers en spontane reboots gehad n.a.v. kritieke fouten... wellicht dat het een met het ander te maken heeft. Weet iemand waar ik de oorzaak van dit probleem moet zoeken? Alvast bedankt!
Verder gister wel een paar vastlopers en spontane reboots gehad n.a.v. kritieke fouten... wellicht dat het een met het ander te maken heeft. Weet iemand waar ik de oorzaak van dit probleem moet zoeken? Alvast bedankt!