Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"Vista Ultimate x64 - SP3"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Tot mijn verbazing kreeg ik, na de melding dat SP2 voor VU-x64 beschikbaar tezijn en gedownload te hebben, de melding "dat-er-al-een-nieuwere-versie-van-servicepack-2-was-geinstalleerd". Vervolgens keek ik bij het 'system' scherm en zag dat 'Service pack 3' al geinstalleerd zou zijn.

Bij mijn weten is SP3 voor vista nog niet uit. Ik heb al gezocht naar dit 'probleem' maar kan er nergens iets over vinden. Vandaar dat ik het hier eens aankaart. Graag jullie gedachten hierover. Ik vertrouw het eigenlijk niet, van de week toch maar eens een re-install proberen (naar een vorige restore point terug zetten doe ik liever niet ivm slechte ervaring hiermee in het verleden).

Ik zal een screen shotje toevoegen voor de ongelovigen ;)
Alvast bedankt,
SiNNiS

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/3163/vistasp3.th.jpg

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 22:51
Ik ben SP3 nog niet tegen gekomen ;)
Als ik google op "Vista Ultimate SP3" kom ik alleen maar torrent sites tegen.
Gaat het hier om een legale versie van Vista? Is de CD verkregen via een torrent?

Kijk verder eens bij de geinstalleerde updates en zie of daar SP3 ook bijstaat, misschien een KB nummer van MS erbij?

Verder kan het natuurlijk een regkey zijn die is aangepast zodat het lijkt of SP3 word gedraaid.
Probeer eens Start > Run > winver
Wat is hier de output van?

[ Voor 3% gewijzigd door mhoogendam op 15-06-2009 13:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja een legale versie, ik heb MS een email gestuurd maar zeggen dat ik moet bellen, zou niet kunnen via email. Vreemd :?

Als ik bij geinstalleerde updates kijk kan ik nergens vinden dat SP1 of SP2 geinstalleerd zou zijn |:(

En als ik 'Start > Run > winver' probeer geeft dit aan dat ik SP3 draai.

Ik vind VU-x64 bijzonder prettig in gebruik maar dit soort dingen kan ik dan weer slecht tegen, sowieso vind ik het weer jammer dat ik als betalende klant een duur helpdesk nummer moet bellen terwijl ik in de email naar MS letterlijk alle details heb toegevoegd...

***update***
Dit is overgens de error code die gegeven word: "error details: code 800F0A07"
Wat helemaal vreemd is is dat google bv hier letterlijk NIKS op vind :|
***update***

Nog tips? ideen?
groeten,
SiNNiX

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 13:38 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Ik ben dit ook tegengekomen bij een systeem. We hebben toen de computer van een nieuw image voorzien. Daarna trad, heel vreemd, het probleem niet meer op ook niet na installeren van dezelfde updates.

Battle.net tag

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:32:
Ja een legale versie, ik heb MS een email gestuurd maar zeggen dat ik moet bellen, zou niet kunnen via email. Vreemd :?
[...]
Nog tips? ideen?
Bellen dus :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Zolang je geen hinder ondervind hierdoor en geen zin of tijd heb om je pc te te herinstalleren zou ik het gewoon laten niet? :? Anders uninstall je SP2 en update je nog een keer.

dikzak

Pagina: 1