Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WIreless Neckband-headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topic titel al deed vermoeden ben ik op zoek naar een draadloze neckband-headset, weet iemand of deze bestaan en zoja waar ik die kan krijgen? Ben al bij media markt geweest en heb op internet gekeken maar kan het echt nergens vinden...

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:57
Is gewoon bij de mediamarkt te verkrijgen. Zoek naar een bluetooth headset.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel niet voor bij mn telefoon ofzo maar om te gamen met skype, moet dus ook een beetje een degelijke headset zijn... niet zon ding op één oor oid

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 20:20
pricewatch: Creative Digital Wireless Gaming Headset HS-1200

Zo iets?

En anders als je echt iets in je nek wilt de LevelOne BLH-1200 (kon hem zo 1,2,3 niet in de pricewatch vinden).

[ Voor 23% gewijzigd door Fanatix op 15-06-2009 13:06 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Verwijderd

Topicstarter
ik zocht inderdaad specifiek eentje die door de nek loopt, die laatste is een goed voorbeeld!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
http://www.logitech.com/i...ones/devices/212&cl=US,EN

Zit een zender/ontvanger bij, maar ik neem aan dat je deze met elke willekeurige Bluetooth 2.0 (A2DP) stick kan gebruiken..

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar erg praktisch is dat niet heb je twee losse apparaten..
Pagina: 1