Zoals de topic titel al deed vermoeden ben ik op zoek naar een draadloze neckband-headset, weet iemand of deze bestaan en zoja waar ik die kan krijgen? Ben al bij media markt geweest en heb op internet gekeken maar kan het echt nergens vinden...
Is gewoon bij de mediamarkt te verkrijgen. Zoek naar een bluetooth headset.
ik bedoel niet voor bij mn telefoon ofzo maar om te gamen met skype, moet dus ook een beetje een degelijke headset zijn... niet zon ding op één oor oid
pricewatch: Creative Digital Wireless Gaming Headset HS-1200
Zo iets?
En anders als je echt iets in je nek wilt de LevelOne BLH-1200 (kon hem zo 1,2,3 niet in de pricewatch vinden).
Zo iets?
En anders als je echt iets in je nek wilt de LevelOne BLH-1200 (kon hem zo 1,2,3 niet in de pricewatch vinden).
[ Voor 23% gewijzigd door Fanatix op 15-06-2009 13:06 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
http://www.logitech.com/i...ones/devices/212&cl=US,EN
Zit een zender/ontvanger bij, maar ik neem aan dat je deze met elke willekeurige Bluetooth 2.0 (A2DP) stick kan gebruiken..
Zit een zender/ontvanger bij, maar ik neem aan dat je deze met elke willekeurige Bluetooth 2.0 (A2DP) stick kan gebruiken..
Pagina: 1