Zou het niet handiger zijn als je middels een automatische Push Message op de hoogte gesteld wordt van een upgrade in je modweging? Ik ben vannacht namelijk van 4x naar 6x gegaan. En dit valt mij op omdat ik soms wel een reactie uit klap voor de beoordelingen te zien. Maar ik denk dat het toch wenselijk is als de moderator in kwestie die geupgrade wordt ook zich bewust is van zijn zwaardere weging. Wellicht brengt het diegene er toe om nog aandachtiger naar zijn/haar moderaties te kijken. Ook bij een down-grade zou de mod in kwestie wel een PM mogen ontvangen zodat hij/zij het modgedrag mogelijk aanpast n.a.v. de melding van de ModBot dat er een negatieve schaling heeft plaatsgevonden op basis van verkeerd modden.
Wellicht met een linkje er bij naar het modbot-klachten-loket voor mensen die niet snappen waarom ze gedowngrade worden of die het in twijfel trekken.
Voor iedereen die het nog niet duidelijk was, tot dusver zijn mij de volgende mod-statussen bekend:
1x Beginner
2x Expert
4x Meester
6x Grootmeester / Power-mod / Pro-mod
Wellicht met een linkje er bij naar het modbot-klachten-loket voor mensen die niet snappen waarom ze gedowngrade worden of die het in twijfel trekken.
Voor iedereen die het nog niet duidelijk was, tot dusver zijn mij de volgende mod-statussen bekend:
1x Beginner
2x Expert
4x Meester
6x Grootmeester / Power-mod / Pro-mod